Top Banner Image
bpost media
Top Banner Mobile Image
bpost media
bpost media

Welkom in de wereld van In-Home Advertising

Bpost media is uw expert voor alle “brievenbus” reclame. Laat u inspireren dankzij nieuwe studie inzichten en spraakmakende omni-channel cases.

Bij bpost media waren we erg benieuwd naar hoe de Belgen hun 'postmoment' en hun relatie met de brievenbus beleven. Om meer te weten te komen, hebben we tientallen gezinnen geïnterviewd. Ontdek drie van deze gezinnen die zo'n sterke band met hun brievenbus hebben, dat ze die 'gepimpt' hebben om er een uniek en persoonlijk object van te maken.

Ontdek de unieke relatie die de Belgen met hun brievenbus hebben.

In-Home Advertising is de juiste boodschap aan de juiste persoon in een heel positieve context. Het resultaat? Meer merkentrouw en een consistent hoge ROI.

Le Paper Mail est un media pertinent

Paper Mail is
een relevant medium

Een boodschap op maat van uw doelgroep, op het juiste moment en op de juiste plaats

Le Paper Mail est émotionnel

Paper Mail is
emotioneel

Unieke beleving, persoonlijke touch en tastbaarheid zorgen voor een sterke emotionele impact

Le Paper Mail est orienté vers l’action

Paper Mail is
actiegericht

Behaal een meetbaarder rendement op uw reclamebudget door thuisadvertenties te integreren in uw mediamix

# Marketing, # Communicatie
Communicatie en personalisatie hand in hand: de ixina-formule
Logo ixina
# Communicatie, # Marketing
De QR-code: De responsversneller voor Paper Mail
Le code QR : l’accélérateur de réponse pour le courrier papier
- 2 Minuten leestijd
# Retail, # FMCG
Reclamezendingen bewijzen impact!
Paper Reach
- 4 Minuten leestijd
Veilig en traceerbaar gevoelige documenten versturen
Envoyer des documents sensibles de façon sûre et traçable
bpost & publieke sector: terugblik Municipalia, blik op VVSG
Retour sur Municipalia et invitation à la journée de rencontre VVSG
Slimmer beheer van uw openbare ruimte met een digital twin
Un jumeau numérique pour un espace public plus facile à gérer
Van juryselectie tot administratieve efficiëntie met MaxiResponse
MaxiResponse : moins d'admin même pour la sélection de juré·e·s
Vereenvoudig uw administratie en verlaag kosten met Easy2Mail
Easy2Mail
bpost digitaliseert uw documentstromen: minder papier, meer controle
bpost numérise vos flux de documents : moins de papier, plus de contrôle
IOK en bpost slaan de handen in elkaar voor verdeling textielzakken
IOK en bpost slaan de handen in elkaar voor verdeling textielzakken
Uitdagingen in de publieke sector
Les défis du secteur public
Een toegewijd team voor de publieke sector
Une équipe dédiée au secteur public
- 2 Minuten leestijd
Optimaliseer uw logistiek met de kracht van Staci en bpost
Optimisez votre logistique grâces aux forces réunies de Staci et bpost
- 5 Minuten leestijd
Connecteer met uw burgers via in-home communicatieoplossingen
Gardez le lien avec vos concitoyen·ne·s via des solutions de communication « in-home »
- 4 Minuten leestijd
# Gids, # Communicatie, # Marketing, # Media
[white paper] Cookieless World na 2024
do's and don'ts data marketers
- 1 Minuten leestijd
# Marketing, # Communicatie
De natuur tot bij je thuis met de DM van Natuurpunt
logo Natuurpunt
- 3 Minuten leestijd
# Digitaal, # Evenement
Spotlight op toekomstige data gedreven medialeiders op de YMCE Data Award
logo YMCE - Young Media & Channel Expert Award
Gouden Tickets van AB InBev in de Leuvense brievenbussen
Café De Hoorn - Leuven
- 2 Minuten leestijd
Consumenten blijven gehecht aan hun brievenbus
Consumer still very much attached to paper mail
- 2 Minuten leestijd
Out Of Home adverteren voor een miljoenenpubliek
Digital advertising displays in Belgium's post offices
- 3 Minuten leestijd
Eyetracker 2.0: hoe AI de succesratio van je paper mail verder opkrikt
eyetracker 2.0 | AI based heatmap
- 3 Minuten leestijd
# Communicatie
Carrefour verleidt met wijn en papier
increasing store traffic during Wine Festival Carrefour
- 2 Minuten leestijd
# Communicatie
Meer menslievendheid dankzij een top topical magazine
Belgian Red Cross raises funds for Morocco earthquake 2023
Barometer onthult de impact van de door-to-door campagne van Bike Republic
door-to-door Bike Republic
# Marketing
Tintrio getuigt: een online-campagne en DM versterken elkaar.
Tintrio testifies: an online campaign and DM reinforce each other
# Marketing
[ White Paper ] Innovatieve datastrategieën zonder cookies
White Paper: Data do’s & don’ts for marketeers
- 2 Minuten leestijd
# Marketing
Het einde van de cookie maakt geen einde aan third party data
The end of the third-party cookie does not end third-party data"| bpost
- 2 Minuten leestijd
# Marketing, # Tips, # Communicatie
Het belang van motivationele personalisering
Personalisation should never compromise the element of surprise
- 3 Minuten leestijd
# Marketing
Het grote belang van dataonderhoud
The critical importance of data maintenance
- 3 Minuten leestijd
# Diensten, # Marketing
Start to target: zo huur je een relevante adressenlijst.
Location de fichiers d'adresses conformes à la GDPR via SelectPost de Bpost
- 2 Minuten leestijd
Data in a cookieless world: waarom merken op zoek moeten naar alternatieven
Les données dans un monde sans cookies
- 2 Minuten leestijd
De impact van Direct Mail
L'impact du Direct Mail
- 2 Minuten leestijd
# E-commerce
LensOnline heeft een klare kijk op de rol van Paper Mail in de mediamix
LensOnline
- 3 Minuten leestijd
# Mode
ZEB zet met Paper Mail zijn unieke merkwaarden in de markt.
ZEB
- 4 Minuten leestijd
# Diensten
Paper Mail stimuleert trial van De Lijn-schoolabonnementen met slimme personalisatie
De Lijn
- 4 Minuten leestijd
# Retail
Delhaize valt in de smaak bij wijnliefhebbers dankzij een slim gepersonaliseerde Paper Mail
Delhaize vins
- 4 Minuten leestijd
# Beauty, # Health & Beauty
L’Oréal segmenteert slim op leeftijd en verhoogt awareness én consideration met Paper Mail
L'Oréal
- 4 Minuten leestijd
Meer likes, meer volgers, meer buzz: Paper Mail boost sociale media van Edgard & Cooper
Edgard&Cooper
- 4 Minuten leestijd
# Webshop
Smartphoto maakt via Paper Mail nieuwe klanten voor zijn webshop
Smartphoto
- 4 Minuten leestijd
# Automobiel
Land Rover verkoopt 246 New Defenders met een heel creatieve high-tech Paper Mail
Paper mail Land Rover
- 5 Minuten leestijd
# Retail, # KMO, # FMCG
De Kaasfee in Knokke-Heist kiest voor Paper Mail en creëert met 18.000 postkaartjes een overweldigende store traffic
De Kaasfee
- 2 Minuten leestijd
# Retail
Beter eten en beter leven dankzij data
Delhaize Super +
- 5 Minuten leestijd
# Duurzaam, # E-commerce
Zijn de hoge verwachtingen van online klanten duurzaam in te vullen?
bpost stratégie colis
- 4 Minuten leestijd
# Duurzaam
bpost herkent zijn duurzaamheidsstrategie in de visie van Polman
bpost duurzaamheid
- 4 Minuten leestijd
# Duurzaam
Sustainable together
Sustainable together
- 5 Minuten leestijd
# Digitaal, # Telco
AddressableTV + Paper Mail een innovatieve en zeer effectieve combo
Addressable TV
- 6 Minuten leestijd
# Webshop
Double duty: FARMALINE zet Paper Mail in voor e-commerce én branding
Farmaline
- 4 Minuten leestijd
# KMO
Foodbag zet Paper Mail met succes in voor e-commerce
Foodbag
- 3 Minuten leestijd
# Telco
Een teaser is de beste verleider
Telenet One
- 4 Minuten leestijd
# Retail
Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic
A.S. Adventure
- 4 Minuten leestijd
# Andere
Waarom investeren in de veranderende privacybehoeften van consumenten lonend is volgens Google
protection de la vie privée
- 4 Minuten leestijd
# Retail
Een Paper Mail met een wow-saleseffect
Carrefour wow
- 4 Minuten leestijd
Digitale fraude voorkomen door preventie: Paper Mail zorgt voor impact.
bpost digitale fraude
- 3 Minuten leestijd
# Retail
Regionale store traffic via Paper Mail
Albert Heijn
- 5 Minuten leestijd
# Automobiel
Dealertraffic en relatiemarketing via Paper Mail
Vermant-Volvo
- 5 Minuten leestijd
# Energie
Luminus versterkt brand image via Paper Mail
Luminus
- 5 Minuten leestijd
De kracht van papier staat eindelijk op papier
Le pouvoir du papier
- 4 Minuten leestijd
# Marketing, # Communicatie
Marketeers staan in 2022 voor een nieuwe uitdaging: hoe gaan merken om met sociaal-economische breuklijnen?
Joelle Liberman
- 7 Minuten leestijd
# Gids, # Bank & Verzekeringen
KBC verhoogt via Paper Mail opmerkelijk de conversie van het digitale loyaltyprogramma KBC Deals.
Remarquable KBC
- 3 Minuten leestijd
# Retail, # FMCG
Best of In-Home Advertising Awards - genomineerden Vijf inspirerende cases met Paper Mail
Nominés Best of In-Home Advertising Awards
- 5 Minuten leestijd
# Automobiel
Nieuwe prospecten voor elektrisch rijden: de slimme segmentatie van Audi voor Paper Mail
AUDI
- 5 Minuten leestijd
# Communicatie, # Media
UCLouvain triggert laatstejaarsstudenten voor een digitale experience met Paper Mail
UCL Louvain
- 5 Minuten leestijd
# Communicatie
Creativiteit in Paper Mail prikkelt bedrijven voor een kennismakingsgesprek over interim- en projectmanagement
Maerten & Partners
- 5 Minuten leestijd
# Bank & Verzekeringen
KBC verhoogt via Paper Mail fors de impact van het digitale loyaltyprogramma Deals.
KBC
- 5 Minuten leestijd
# Diensten, # B2B, # Marketing, # Klant
bpost, meer dan ooit een onmisbare dataspeler
Data vision
- 7 Minuten leestijd
Een vleugje neuromarketing
neuromarketing
- 7 Minuten leestijd
Hoe klanten inspireren en blij maken?
Hoe klanten inspireren en blij maken?
- 5 Minuten leestijd
Veroveren merken nog het hart van de consument?
Etude-Pulse
- 7 Minuten leestijd
Elke adverteerder wil toch complimentjes van de klant
impact van direct mail op de ROI
- 7 Minuten leestijd
Positieve prikkels op papier
Stimuli positifs sur papier
- 5 Minuten leestijd
Zorg dat nieuwkomers aan de alarmbel durven trekken
Petra De Roos et Jordi Van Geert
- 7 Minuten leestijd
Sustainability voor en na corona: roaring of boring?
Sustainability voor en na corona
- 7 Minuten leestijd
# Retail
De paper mail en door-to-door mediamix van Mr. Georges: authentiek, lokaal en kwaliteit !
Le paper mail et door-to-door mediamix de Mr. Georges: authentique, local et qualitatif !
- 1 Minuten leestijd
Top Days: creatieve impact via Paper Mail
Magali Verbelen
- 3 Minuten leestijd
# Andere
Duurzame communicatie en paper mail
Marc Fauconnier
- 3 Minuten leestijd
Komt een goudvis bij de dokter. Nog voor hij goed en wel binnen was, zegt de dokter
QR Code
- 5 Minuten leestijd
# Toerism & Vrije Tijd, # FMCG
Paper Mail geeft een boost aan McDonald’s én Uber Eats
uber-eats-mcdo
- 2 Minuten leestijd
# Retail, # FMCG
LU verovert met Paper Mail drie keer het hart van de consument
lu
- 2 Minuten leestijd
# B2B, # Andere
Innovatie in segmentatie met Paper Mail
SD Workx Case
- 4 Minuten leestijd
# Automobiel
Caples Award – Paper Mail
suzuki
- 3 Minuten leestijd
# FMCG, # Retail
Innovatie in retailconcepten en Paper Mail
Mr. Georges
- 3 Minuten leestijd
# B2B, # Retail
Paper Mail en innovatie in duurzaamheid
cup-cycling
- 5 Minuten leestijd
bpost media wint Amma Award voor innoverend onderzoek naar ROI van Paper Mail
bpost media gagne l’Amma Award pour une étude innovante du ROI du Paper Mail
- 7 Minuten leestijd
La check list pour une organisation fluide de votre évènement vous attend
media
# Andere
Download nu de ultieme checklist voor een vlekkeloze organisatie van uw event.
bpost media
Bedankt voor uw interesse. De whitepaper staat voor u klaar.
ruben
# Verkopen, # Gids
Download nu de whitepaper "Voorbij de blabla: wat is ROI nu écht?".
bpost media
# Andere
Hoe meer klanten aantrekken? Maak kopers van uw online volgers
Comment attirer davantage de clients ?
# Andere, # Gids
De ‘cost per lead’ berekenen: zo gaat u te werk voor een kwalitatieve lead
Calculer le coût par lead
# Verkopen, # Retail
Lingeriezaak maakt van opendeurdagen groot succes dankzij gepersonaliseerde uitnodiging
gepersonaliseerde uitnodiging
- 2 Minuten leestijd
# Andere, # Gids
Wat is een goede ROI?
Wat is een goede ROI?
# Retail
Direct mail (Paper Mail) behoudt een stabiele plaats in de mediamix
Direct mail (Paper Mail) behoudt een stabiele plaats in de mediamix
- 1 Minuten leestijd
# Toerism & Vrije Tijd, # Energie, # Bank & Verzekeringen
Kom verrassend eenvoudig uit de bus: 4 simpele Direct Mail cases
simple-and-creative-direct-mail-cases
- 7 Minuten leestijd
Dit is waarom u duurzaamheid niet meer achterwege kan laten in uw marketing
markus-spiske-SD9Ef0YT4mE-unsplash
- 4 Minuten leestijd
# Klant
A letter that takes the customer right at the heart of the adventure
gaia-armellin-1334096-unsplash
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
Intelligent targeting through a wedding proposal Direct Mail
Moemax-Wedding-Proposal-Mug
- 7 Minuten leestijd
'What’s in a name?' plaatst zichzelf in de kijker met ‘klassiek’ postpakket
featured-image_whats-in-a-name
- 7 Minuten leestijd
# Retail
Yves Rocher. Papier blijft belangrijk in multi-channel verkoop.
Yves-rocher-21-1
- 7 Minuten leestijd
# Andere
ROI en research: insights voor efficiëntere Paper Mail
ROI en research: insights voor efficiëntere Paper Mail
- 3 Minuten leestijd
# Andere
Paper Mail zorgt voor meer betrokkenheid én hogere loyalty – Expert Talk met Gregory Kévers (Cera)
Paper Mail zorgt voor meer betrokkenheid én hogere loyalty – Expert Talk met Gregory Kévers (Cera)
- 4 Minuten leestijd
# Publieke Sector
Expert Talk mediamix en ROI: de Nationale Loterij
Expert Talk mediamix en ROI: de Nationale Loterij
- 4 Minuten leestijd
# Retail
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?
- 3 Minuten leestijd
# Andere
Design en effectiviteit van Paper Mail: Expert Talk met Davy Dooms
Design en effectiviteit van Paper Mail: Expert Talk met Davy Dooms
- 4 Minuten leestijd
De ROI van Paper Mail is meer dan respons en conversie
De ROI van Paper Mail is meer dan respons en conversie
- 4 Minuten leestijd
# Retail, # FMCG
Paper Reach - De nieuwe referentiemeting voor In-Home Advertising
Paper Reach - De nieuwe referentiemeting voor In-Home Advertising
- 2 Minuten leestijd
# Retail
In gesprek met Daniëlle Vanwesenbeeck – General Manager Mastermail en with-love.be over de meerwaarde van personalisatie
Entretien avec Daniëlle Vanwesenbeeck, General manager MasterMail et with-love.be à propos de la valeur ajoutée de la personnalisation.
- 7 Minuten leestijd
# Andere, # FMCG
Meer respons, meer conversie met slimme A/B-testen: 5 tips
Meer respons, meer conversie met slimme A/B-testen: 5 tips
- 7 Minuten leestijd
# Retail
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy
- 7 Minuten leestijd
# Andere, # FMCG
In gesprek met Bettina Wasteels, Head of Marketing & Sales Test Aankoop
In gesprek met Bettina Wasteels, Head of Marketing & Sales Test Aankoop
- 7 Minuten leestijd
# Andere
Paper Reach – actuele cijfers en inzichten over de impact van Paper Mail
paper-reach-001
- 7 Minuten leestijd
# Andere
5 snelle tips voor personalisatie? Check deze PersoChecklist
5 snelle tips voor personalisatie? Check deze PersoChecklist
- 2 Minuten leestijd
# Retail
Zo zorgt Carrefour ervoor dat zijn trouwe klanten nog sterker aan hun merk gehecht zijn en genereert drive to store met een gepersonaliseerde box.
Découvrez comment Carrefour renforce l’attachement à la marque de ses clients fidèles et génère du drive to store grâce à une box personnalisée !
- 7 Minuten leestijd
Ontdek de beste In-Home Advertising met de winnaars van de allereerste editie van onze Best of In-Home Advertising.
Best-of-IHA-1600-440-Interview-visuel
- 7 Minuten leestijd
Zo meten Schoenen Torfs, Savencia en Whirlpool de impact van hun papieren communicaties
Voici comment les chaussures Torfs, Savencia et Whirlpool mesurent l’impact de leur Paper Mail.
- 7 Minuten leestijd
“Goede targeting compenseert de meerkosten van drukwerk”
MONTAGE_GUTKNECHT_HUIS_1_cropped
- 7 Minuten leestijd
Performance reclamemedia: de perceptie is niet de realiteit
shutterstock_1049628104_cropped
- 7 Minuten leestijd
Doelgericht communiceren begint bij datakwaliteit
shutterstock_335751920
- 7 Minuten leestijd
“Veel marketeers doen aan me marketing en missen zo belangrijke doelgroepen”
« En faisant du me marketing, beaucoup de marketeers oublient des groupes cibles importants »
- 7 Minuten leestijd
Het Dicht-bij-huis-Autosalon
shutterstock_641371675
- 7 Minuten leestijd
Autosalon 2021: niet naar de Heizel, wél naar de merkverdeler
shutterstock_1826922911-rect-3
- 7 Minuten leestijd
TORFS - Een reminder die binnenkomt.
TORFS - Un reminder qui marche.
- 7 Minuten leestijd
TELENET - Een activerende brief.
TELENET - Een activerende brief.
- 4 Minuten leestijd
TUI - Kleine postkaart. Grote resultaten.
TUI - Petite carte postale. Grands résultats.
- 7 Minuten leestijd
“Paper Reach Survey”, de nieuwe referentiemeting van In-Home Advertising
shutterstock_1059882755
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel
Sustainable advertising, bestaat dat wel?
robert-bye-XLK1tJqvIt4-unsplash
- 7 Minuten leestijd
# Bouw - Renovatie - DIY
Duurzaam én populair, Ikea ging ervoor
Durable et populaire, Ikea l'a réalisé avec son catalogue
- 7 Minuten leestijd
Feit of fictie: zijn e-mails duurzamer dan direct mails?
stephen-phillips-hostreviews-co-uk-F8QgtxUc6-E-unsplash
- 4 Minuten leestijd
Direct Mail, groener dan u denkt: 5 tips
Le Direct Mail, plus vert qu’on ne le pense: 5 astuces
- 7 Minuten leestijd
Op naar het nieuwe normaal … zo kunt u creatief communiceren met uw klanten
GettyImages-1220758392
- 4 Minuten leestijd
Zo blijft uw e-commerce ook booming ná de lockdown
daily-nouri-dHPZ27-fbqE-unsplash
- 7 Minuten leestijd
Ook in tijden van Corona, springt In-Home Advertising eruit
0E3K7549_0_0_92_rgb
- 7 Minuten leestijd
In tijden van social distancing moeten merken dichter dan ooit bij hun klanten zijn
In tijden van social distancing moeten merken dichter dan ooit bij hun klanten zijn
- 7 Minuten leestijd
# Retail
Hoe zorgt u ervoor dat uw reclame bij de juiste mensen terechtkomt?
Comment vous assurer que votre publicité touche bien les bonnes personnes ?
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel, # Publieke Sector
Personalisatie gaat verder dan de naam: 7 tips om Direct Mail te personaliseren
La personnalisation ne se limite pas au nom : 7 façons de personnaliser votre Direct Mail
- 7 Minuten leestijd
# Retail, # KMO
Postkaart: kort, krachtig en emotioneel
postcard-header-image
- 4 Minuten leestijd
# KMO
Een mix van offline en online communicatie: zo bereikt Mister Genius een uitzonderlijk resultaat
Pour un résultat génial, Mister Genius mixe communication offline et online
- 7 Minuten leestijd
5 tips voor een impactvolle Valentijnsboodschap
valentijn-header-1024x681-1
- 7 Minuten leestijd
# Bank & Verzekeringen, # Telco
Love Brand: hoe en wanneer kunt u uw consument raken in het hart?
Love brand : comment faire chavirer le cœur des consommateurs et à quel moment ?
- 7 Minuten leestijd
Consumenten in de automotive: de clichés ontmaskerd
jessica-furtney-sc7n5Xo-w1o-unsplash
- 7 Minuten leestijd
# Mode
Relatiemarketing (is) in de mode
Le marketing relationnel e(s)t (à) la mode
- 7 Minuten leestijd
# Retail
Hoe kledingketen ZEB een duurzame relatie opbouwt met haar klanten
Comment la chaîne de vêtements ZEB établit une relation durable avec ses clients
- 7 Minuten leestijd
# Publieke Sector
Uw klantrelatie boosten? Doe het met een eindejaarscampagne!
Booster sa relation client ? Facile avec une campagne de fin d’année !
- 7 Minuten leestijd
Hoe sterk is de emotionele band tussen u en uw consument?
Stimulez-vous suffisamment le lien émotionnel avec les consommateurs?
- 7 Minuten leestijd
Hoe kunnen merken bouwen aan de relatie met hun klant?
eric-hollander
- 7 Minuten leestijd
De basics van relatiemarketing
De basics van relatiemarketing
- 7 Minuten leestijd
Prospecten scoren met data & personalized profiling  
personalized-profiling
- 7 Minuten leestijd
# Retail
Data? Zo gaat u te werk om hun kwaliteit te verzekeren
Des données optimisées ? On vous dit comment procéder
- 7 Minuten leestijd
# Retail
3 soorten data voor een driedubbele impact
3 soorten data voor een driedubbele impact
- 7 Minuten leestijd
# Mode, # FMCG
Data: het nieuwe goud voor print advertising
- 7 Minuten leestijd
Met In-Home Advertising naar het hart van het juiste huis: de selectiemogelijkheden
Met In-Home Advertising naar het hart van het juiste huis: de selectiemogelijkheden
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel, # Bank & Verzekeringen, # Publieke Sector, # FMCG
Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising
Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising
- 7 Minuten leestijd
Waarom Cannes Lions de moeite is, ook naast de leeuwen
Cannes-Lions-header
- 7 Minuten leestijd
Een product launch via In-Home Advertising? Resultaten om van te slurpen!
Header-campina
- 7 Minuten leestijd
Checklist voor een activerende In-Home Advertising campagne
Check-list pour une campagne In-Home Advertising activante
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
Gebruik coupons en vier andere manieren voor een betere conversie
article-1-new
- 7 Minuten leestijd
Het geheim achter slim én snel de juiste consumenten activeren voor uw merk
Webp
- 7 Minuten leestijd
# Health & Beauty, # FMCG
5 creatieve manieren om online traffic te genereren via In-Home Advertising
5 manières créatives de générer du trafic en ligne via le In-Home Advertising
- 7 Minuten leestijd
Hoe inzichten uit neuromarketing u helpen uw mediamix te bepalen
Webp
- 7 Minuten leestijd
Impactvolle 360° campagnes? De experten van MediaMarkt en Ethias tonen hoe
Webp
- 7 Minuten leestijd
Papier, uw bondgenoot om het vertrouwen van de consument te winnen
in-print-we-trust-in-a-digital-era
- 7 Minuten leestijd
Maak nieuwe klanten van bestaande klanten: tips voor cross- en upselling
Maak nieuwe klanten van bestaande klanten: tips voor cross- en upselling
- 7 Minuten leestijd
Heeft uw In-Home Advertising campagne de gewenste impact? Pre-test het.
Votre campagne de In-Home Advertising aura-t-elle l'impact désiré ? Faites un pré-test.
- 7 Minuten leestijd
Al gedacht aan print in uw marketing automation flow?
print-and-marketing-automation
- 7 Minuten leestijd
Online spelers kiezen voor offline in hun mediamix
Des géants du web optent pour le hors ligne dans leur mix média
- 7 Minuten leestijd
De effectieve mediamix in tijden van ad avoidance
Le mix média efficace à l'heure du « ad avoidance »
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel, # Mode, # Telco, # Andere
Win-back via Direct Mail, of: hoe u slapende klanten zachtjes wakker maakt
win-back-direct-mail
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel, # Bouw - Renovatie - DIY, # Retail, # Telco
In-Home Advertising 'meets' technologie: 5 innovatieve cases
technology-direct-mail-innovation
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel, # Bank & Verzekeringen, # Retail
Inspelen op de verwachtingen van uw klanten: zo doet u dat
Inspelen op de verwachtingen van uw klanten: zo doet u dat
- 7 Minuten leestijd
# Mode, # FMCG, # Telco
6 tips voor een onvergetelijke verjaardagskaart voor uw klant
Relational-momentum-birthday-postcard
- 7 Minuten leestijd
# Bank & Verzekeringen, # Telco, # Energie
Hoe kleine gebaren voor een grote klantenbinding zorgen
1
- 7 Minuten leestijd
# Bouw - Renovatie - DIY, # Mode, # Bank & Verzekeringen, # FMCG
Nieuwe klanten aantrekken met In-Home Advertising: 4 succesvolle campagnes
Attirer de nouveaux clients avec le In-Home Advertising : 4 campagnes réussies
- 7 Minuten leestijd
# Bank & Verzekeringen, # FMCG, # Retail
De creatieve mogelijkheden van In-Home Advertising: 4 inspirerende cases
Les possibilités créatives du In-Home Advertising : 4 cas inspirants
- 7 Minuten leestijd
# Media, # FMCG, # Retail
Hoe raakt u uw klant op het juiste moment?
Relational-momentums
- 7 Minuten leestijd
Verover het hart van gezinnen met In-Home Advertising
RelationalMarketing-InHomeAdvertising-PulseSurvey
- 7 Minuten leestijd
Valt de break-up tussen merk en consument te vermijden?
RelationalMarketing-Importance-CustomerCentricity
- 7 Minuten leestijd
Raakt uw merk het hart van uw klanten?
PulseSurvey-RelationalMarketing-InHomeAdvertising
- 7 Minuten leestijd
Online en In-Home Advertising: de Batman & Robin van de mediamix
Online et In-Home Advertising : les Batman & Robin du mix média
- 7 Minuten leestijd
Beter begrijpen, is beter beslissen. Hoe insights leiden tot sterkere marketingcampagnes
blur-close-up-conceptual-1194775-1
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel, # Mode, # Retail, # Andere
Slim gebruik van data in Direct Mail: 4 straffe campagnes
L'utilisation intelligente de data dans le Direct Mail : 4 campagnes fortes
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
Targeting via huis aan huiscampagnes? Dat kan!
Targeting-via-Door-to-door
- 7 Minuten leestijd
# Media, # Publieke Sector
Beta Thinking in Direct Mail zorgt voor 230% meer stipte betalers
Beta Thinking in Direct Mail zorgt voor 230% meer stipte betalers
- 7 Minuten leestijd
Hoe zorgt creatieve targeting voor impact in 7 life stages?
bg_post
- 7 Minuten leestijd
Personalisatie in print, de ultieme conversation starter
Ownboard-magazine-TAM-airlines
- 7 Minuten leestijd
Love brand & content marketing in 8 sectoren
Telenet-editions-small
- 7 Minuten leestijd
Storytelling 2.0: praat over puppies, hoge hakken en wanderlust
Storytelling-2
- 7 Minuten leestijd
Vier tips voor een klantenmagazine dat uw merk in de kijker zet
Magazine-Colora
- 7 Minuten leestijd
Snel op weg met content marketing in zes stappen
stappen
- 7 Minuten leestijd
Klanten verleiden via magazines? 6 inspirerende content marketing cases
Unilin-magazine-Unilin-Evola-Inspiration
- 7 Minuten leestijd
De heropleving van print in content marketing
mauricio-santos-512974-unsplash
- 7 Minuten leestijd
Print magazines, de verborgen parels van content marketing
Featured
- 7 Minuten leestijd
Nothing beats the feeling of unboxing a new device
Mini-Box-6
- 7 Minuten leestijd
# B2B, # Andere
Daddy Kate Print scoort leads én awards met humor en storytelling
Daddy Kate Print gagne des leads et des awards via humour et storytelling
- 7 Minuten leestijd
4 learnings over content marketing in de automotive sector
bg_post
- 7 Minuten leestijd
Omarm print magazines in een digitale wereld
bg_post
- 7 Minuten leestijd
Focus in brand magazines op content die nieuwe ideeën genereert en ontspant
bg_post
- 7 Minuten leestijd
Communiceer op het ritme van uw doelgroep, niet het ritme van de sector
bg_post
- 7 Minuten leestijd
Gebruik content om uw premiumstrategie te versterken
bg_post
- 7 Minuten leestijd
Interview: de rol van print in de marketingstrategie van Carrefour
Carrefour-heade
- 7 Minuten leestijd
10 tips voor postkaartmarketing die aankomt
carte postale
- 3 Minuten leestijd
# Automobiel
The world's first totally sustainable car brochure
bmw-71685-IMG-9966-a-low
- 7 Minuten leestijd
# Bank & Verzekeringen, # Energie
3 sterke postkaartcampagnes!
1
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel
5 automotive mailings met succes als eindbestemming!
Brochure-AudiTT-2
- 7 Minuten leestijd
# Andere
Deeds not words
Deeds-not-words
- 7 Minuten leestijd
# Publieke Sector
Een Direct Mail van de Stad Gent helpt kinderen kiezen wat ze later willen worden
SSOG_kaart_1
- 7 Minuten leestijd
Ogen liegen niet. Eyetracking onthult zwaktes en sterktes in Direct Mailings
eyetracker
- 7 Minuten leestijd
Standing out from the pile with recycled invitations
Ellermore_Recycled-invitation_2
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
Mainland Cheese makes its customers puzzle for a promo
Mainland-Jigsaw-1_v2
- 7 Minuten leestijd
# Retail
bpost brengt de Tomorrowland dj’s bij u thuis via een muzikale Direct Mail
TML_postcard
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
De Wijnbeurs verleidt wijnliefhebbers met beeldpersonalisatie in Direct Mail
De-wijnbeurs-featured
- 7 Minuten leestijd
Spark serveert House of Cards met Freddy’s ribs via de brievenbus
ribs-front-door_2
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
Nestlé welcomes newborns with a Direct Mail welcome pack
SMA-retouch-cards_small
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel
Auto’s verkopen zoals 50 jaar geleden: een topresultaat voor Fiat
Giat-Autogazzetta
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
Direct Mail to foodies: a recipe for success
Welly-beans-pack_resized
- 7 Minuten leestijd
In-Home Advertising, één van de meest gewaardeerde media
adtitude-tracker-1
- 7 Minuten leestijd
# Bouw - Renovatie - DIY
Hoe je als lokale retailer door een stipte opvolging van offerte naar bestelling gaat
Featured-VM-tegels_DM
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
The Howler-Woofer Challenge: creating conversations with Direct Mail
image-2018-03-05
- 7 Minuten leestijd
# B2B
Spring in a tin for Epsilon's clients
Spring-in-a-tin_DM
- 7 Minuten leestijd
# FMCG
Nescafé’s In-Home Advertising campagne smaakt naar meer!
Nescafé-azera
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel
Before you experience amazing, hear amazing
1
- 7 Minuten leestijd
# Automobiel, # Retail, # Andere
Millennial cases
juttugram1
- 7 Minuten leestijd
Christmas Cards against loneliness
Postcard-PostNL_2
- 7 Minuten leestijd
Targeting en contextual marketing als antwoord op de mediaversnippering
apps
- 7 Minuten leestijd
# Toerism & Vrije Tijd
Shoutout to the Starks of Westeros
Tellus_Stark
- 7 Minuten leestijd
Millennials. Wie zijn ze? Wat doen ze? Hoe bereik je ze?
Millennials-2
- 7 Minuten leestijd
Hoe maakt u van uw merk een talkable brand?
Hoe maakt u van uw merk een talkable brand?
- 7 Minuten leestijd

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Trendy artikelen

# FMCG
Targeting via huis aan huiscampagnes? Dat kan!
- 7 Minuten leestijd
Digitale fraude voorkomen door preventie: Paper Mail zorgt voor impact.
- 3 Minuten leestijd
# Retail, # FMCG
Reclamezendingen bewijzen impact!
- 4 Minuten leestijd
# Verkopen, # Gids
Download nu de whitepaper "Voorbij de blabla: wat is ROI nu écht?".
# Digitaal, # Telco
AddressableTV + Paper Mail een innovatieve en zeer effectieve combo
- 6 Minuten leestijd