Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
Carrefour-heade
17 oktober 2018 - 7 Minuten leestijd

In-Home Advertising (Direct Mail en Door to door) zit sterk verweven in de marketingstrategie van Carrefour. Van activatie, over cross-selling tot klantenbinding; de toepassing zijn talrijk.

Het grootste voordeel voor ons om aan In-Home Advertising te doen is de personalisatie, aldus Dave Froidcoeur, Head of marketing activations bij Carrefour België. We passen onze folders aan op basis van wat onze klanten de laatste tijd gekocht hebben. Zo kunnen we targeten op die mensen van wie we weten dat zij die producten nodig hebben en kunnen we onnodige kosten vermijden.

Dave Froidcoeur deelt in onderstaande testimonial de concrete rol die In-Home Advertising speelt in hun campagnes, op welke vlakken in de Customer Journey zij papier inzetten en wat daar volgens hem zo voordelig aan is: