Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
TML_postcard
July 26, 2018 - 7 Minuten leestijd

In zijn zoektocht naar een nieuwe postzegel die de hedendaagse jongerencultuur symboliseert, ging bpost deze keer de festivalweide op. Zo kwamen ze met een speciale Tomorrowlandpostzegel die dient als aandenken voor de minstens 400 000 aanwezige muziekliefhebbers. Om de verkoop ervan te promoten, bracht bpost de Tomorrowlandbeleving tot bij de mensen thuis via exclusieve Tomorrowlandpakketten.   

Postkantoor op het festivalterrein

Tomorrowland postzegelvel

Tomorrowland is waarschijnlijk het enige festival ter wereld met een postkantoor op het festivalterrein. Hier kunnen de aanwezigen hun herinneringen aan het festival wereldwijd verspreiden dankzij de unieke Tomorrowland postzegel. Tomorrowland stond in voor het ontwerp van de postzegel. Een speciale opdruk op het blaadje werkt het geheel af. Verfijnd en elegant, perfect voor Tomorrowland.  

Unieke postkaart voor op de platenspeler

Unieke postkaart

Om de gloednieuwe postzegel te promoten, verscheen deze uitgifte met een uniek themapakket rond Tomorrowland dat werd verstuurd als Direct Mail. De opvallende set bestond uit vijf identieke postkaarten, aangeboden in een stijlvolle kartonnen omslag met de typische fantasierijke look & feel van het festival. Om het plaatje compleet te maken, konden de ontvangers de postkaarten dankzij innovatieve technologieën afspelen op hun platenspelers thuis, waarna één van de grootste danceklassiekers uit de Belgische geschiedenis weerklonk: Push met Universal Nation.   Bekijk zeker de casemovie van deze unieke beleving.

 

Ps: u kan het Tomorrowland postzegelvel, alsook het volledige pakket nog steeds bestellen via de Eshop van bpost of in de postkantoren in België. Pps: ook u kan een unieke merkbeleving creëren via In-Home Advertising (Direct Mail en Door-to-door). Graag wat meer inspiratie? Contacteer uw Account Manager of laat ons een berichtje.

Gerelateerde artikelen

# Retail
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?
april 13, 2021
- 3 Minuten leestijd
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?
# Retail
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy
februari 19, 2021
- 7 Minuten leestijd
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy
# Retail
Zo zorgt Carrefour ervoor dat zijn trouwe klanten nog sterker aan hun merk gehecht zijn en genereert drive to store met een gepersonaliseerde box.
Découvrez comment Carrefour renforce l’attachement à la marque de ses clients fidèles et génère du drive to store grâce à une box personnalisée !
december 28, 2020
- 7 Minuten leestijd
Découvrez comment Carrefour renforce l’attachement à la marque de ses clients fidèles et génère du drive to store grâce à une box personnalisée !
# Retail
Hoe zorgt u ervoor dat uw reclame bij de juiste mensen terechtkomt?
Comment vous assurer que votre publicité touche bien les bonnes personnes ?
maart 25, 2020
- 7 Minuten leestijd
Comment vous assurer que votre publicité touche bien les bonnes personnes ?
# Retail, # KMO
Postkaart: kort, krachtig en emotioneel
postcard-header-image
maart 11, 2020
- 4 Minuten leestijd
postcard-header-image