Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
TML_postcard
26 juli 2018 - 7 Minuten leestijd

In zijn zoektocht naar een nieuwe postzegel die de hedendaagse jongerencultuur symboliseert, ging bpost deze keer de festivalweide op. Zo kwamen ze met een speciale Tomorrowlandpostzegel die dient als aandenken voor de minstens 400 000 aanwezige muziekliefhebbers. Om de verkoop ervan te promoten, bracht bpost de Tomorrowlandbeleving tot bij de mensen thuis via exclusieve Tomorrowlandpakketten.   

Postkantoor op het festivalterrein

Tomorrowland postzegelvel

Tomorrowland is waarschijnlijk het enige festival ter wereld met een postkantoor op het festivalterrein. Hier kunnen de aanwezigen hun herinneringen aan het festival wereldwijd verspreiden dankzij de unieke Tomorrowland postzegel. Tomorrowland stond in voor het ontwerp van de postzegel. Een speciale opdruk op het blaadje werkt het geheel af. Verfijnd en elegant, perfect voor Tomorrowland.  

Unieke postkaart voor op de platenspeler

Unieke postkaart

Om de gloednieuwe postzegel te promoten, verscheen deze uitgifte met een uniek themapakket rond Tomorrowland dat werd verstuurd als Direct Mail. De opvallende set bestond uit vijf identieke postkaarten, aangeboden in een stijlvolle kartonnen omslag met de typische fantasierijke look & feel van het festival. Om het plaatje compleet te maken, konden de ontvangers de postkaarten dankzij innovatieve technologieën afspelen op hun platenspelers thuis, waarna één van de grootste danceklassiekers uit de Belgische geschiedenis weerklonk: Push met Universal Nation.   Bekijk zeker de casemovie van deze unieke beleving.

 

Ps: u kan het Tomorrowland postzegelvel, alsook het volledige pakket nog steeds bestellen via de Eshop van bpost of in de postkantoren in België. Pps: ook u kan een unieke merkbeleving creëren via In-Home Advertising (Direct Mail en Door-to-door). Graag wat meer inspiratie? Contacteer uw Account Manager of laat ons een berichtje.

Gerelateerde artikelen

# Retail
Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic
AS Adventure
14 april 2022
- 4 Minuten leestijd
AS Adventure
# Retail, # QR-code
Een Paper Mail met een wow-saleseffect
Carrefour wow
25 maart 2022
- 4 Minuten leestijd
Carrefour wow
# Retail
Regionale store traffic via Paper Mail
Albert Heijn
23 maart 2022
- 5 Minuten leestijd
Albert Heijn
# Retail, # FMCG
Best of In-Home Advertising Awards - genomineerden Vijf inspirerende cases met Paper Mail
Nominés Best of In-Home Advertising Awards
4 februari 2022
- 5 Minuten leestijd
Nominés Best of In-Home Advertising Awards
# Retail
De paper mail en door-to-door mediamix van Mr. Georges: authentiek, lokaal en kwaliteit !
Le paper mail et door-to-door mediamix de Mr. Georges: authentique, local et qualitatif !
15 september 2021
- 1 Minuten leestijd
Le paper mail et door-to-door mediamix de Mr. Georges: authentique, local et qualitatif !