Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
bpost media
12 mei 2021

Dit mag u verwachten:

  • Hoe u uw doelgroep en doelstellingen bepaalt en waarom dat noodzakelijk is.
  • Hoe u een realistische kostenraming maakt.
  • Waarom u maar beter een beroep doet op externe partners.
  • Hoe u ervoor zorgt dat u niemand vergeet op de gastenlijst.

Laat uw gegevens achter en u ontvangt meteen de downloadlink van de checklist.

Geen tijd om hem nu al te doorbladeren? Wees gerust, we bezorgen de checklist ook in uw mailbox.

 

BE0

 

 

Wilt u alleen toegang tot het White Paper? dan om je formulier te verzenden.

 

* ik aanvaard dat bpost en andere publieke organisaties, al dan niet van commerciële aard (na verzending, eventueel via gegevensleveranciers), de gegevens die ik communiceer gebruiken om mij te informeren over acties die overeenstemmen met mijn profiel en interesses. Meer informatie? Lees ons privacybeleid.

 

Gerelateerde artikelen

# B2B, # Andere
Innovatie in segmentatie met Paper Mail
SD Workx Case
30 juni 2021
- 4 Minuten leestijd
SD Workx Case
# Andere
Hoe meer klanten aantrekken? Maak kopers van uw online volgers
Comment attirer davantage de clients ?
12 mei 2021
Comment attirer davantage de clients ?
# Andere
De ‘cost per lead’ berekenen: zo gaat u te werk voor een kwalitatieve lead
Calculer le coût par lead
12 mei 2021
Calculer le coût par lead
# Andere
Wat is een goede ROI?
Wat is een goede ROI?
12 mei 2021
Wat is een goede ROI?
# Andere
Paper Mail zorgt voor meer betrokkenheid én hogere loyalty – Expert Talk met Gregory Kévers (Cera)
Paper Mail zorgt voor meer betrokkenheid én hogere loyalty – Expert Talk met Gregory Kévers (Cera)
13 april 2021
- 4 Minuten leestijd
Paper Mail zorgt voor meer betrokkenheid én hogere loyalty – Expert Talk met Gregory Kévers (Cera)