Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
Beta Thinking in Direct Mail zorgt voor 230% meer stipte betalers
februari 22, 2019 - 7 Minuten leestijd

Wat doe je als miljoenen mensen weigeren om hun tv-bijdrage te betalen zoals in het Verenigd Koninkrijk het geval was? Als dreigen niet helpt en een administratieve tone of voice ook niet, dan is vriendelijk zijn misschien een betere oplossing. De instantie die controleert of mensen betaald hadden, had een simpele maar intrigerende boodschap. 'Ben je thuis op 26 september?' Op die dag kwam de controleur langs maar dat wist je pas als je de envelop opende. In de brief stond in klare en duidelijke taal wat je te wachten stond als je op die datum niet betaald had. Resultaat: een enorme stijging van het aantal betalers: +230%.

Gerelateerde artikelen

# Media, # FMCG, # Retail
Hoe raakt u uw klant op het juiste moment?
Relational-momentums
april 18, 2019
- 7 Minuten leestijd
Relational-momentums