Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk naar België. Onze partner Royal Mail werkt hard aan een oplossing van het probleem.

Sluiten

Top Banner Image
Paper Mail is altijd welkom. Meer zelfs, we waarderen het bovendien heel sterk.
Top Banner Mobile Image
Paper Mail is altijd welkom. Meer zelfs, we waarderen het bovendien heel sterk.
bpost media

Paper Mail is altijd welkom. Meer zelfs, we waarderen het bovendien heel sterk.

Belgen zijn meer gehecht aan hun brievenbus dan we op het eerste gezicht zouden denken. Ze maken ze elke dag nieuwsgierig leeg, om te ontdekken wat voor verrassingen er inzitten. Papieren mailings intrigeren hen, wekken een positief gevoel op en worden aandachtig gelezen. Geen enkel ander medium is intiemer of schept zo'n band tussen een merk en zijn klant. Ontdek hoe u uw campagne de aandacht kunt geven die ze verdient met Paper Mail... en hoe u in contact komt met uw klanten!

Ontdek onze verrassende verhalen

Kijk hoe merken het hart van de Belgen aanspreken via hun brievenbus.

Belgen en hun brievenbus

Belgen en hun brievenbus - Audrey

Belgen en hun brievenbus

Belgen en hun brievenbus - Deloose familie

Belgen en hun brievenbus

Belgen en hun brievenbus - Jill

Relevant

Wist u dat 79% van de papieren mailings daadwerkelijk interessant is voor de lezers? Dat is logisch, want Direct Mail is altijd zeer doelgericht. Hij komt terecht bij het juiste publiek, met de juiste boodschap. Paper Mail is altijd uiterst relevant.

Verrassend

Paper Mail wekt een positief gevoel op bij mensen. De geadresseerden voelen zich geïnspireerd, aangenaam verrast en vaak zelfs geamuseerd. Dat komt omdat de inhoud vaak creatief is en bovenal altijd inspeelt op de interesses van de lezer. Belgen associëren het lezen van een papieren mailing met een moment van ontspanning, een moment voor zichzelf.

Goed ontvangen

De ontvangers beschouwen papieren mailings als het minst opdringerige reclamemedium. Ze storen niet en ze zijn gemakkelijk onder controle te houden. Een Direct Mail wordt gelezen als de ontvanger er tijd of de kans voor heeft, op een zelfgekozen moment. Dat is precies het tegenovergestelde van de mailbox die voortdurend op een opdringerige manier uw aandacht opeist.

Tastbaar

In een wereld die steeds digitaler en vluchtiger wordt, vertegenwoordigen papieren mailings een reële en beproefde waarde, een praktische drager die in huis en in het geheugen gegrift blijft. Daarom blijft Paper Mail vertrouwen inspireren. Een gedrukt document heeft meer geloofwaardigheid. En omdat papieren mailings tastbaar zijn, nodigen ze uit om even te gaan zitten en ze te lezen.

Paper Mail is een medium waarvan de impact op uw bedrijf in twee woorden kan worden samengevat: ROI en CONVERSIE. Dankzij zijn unieke targeting mogelijkheden, zijn erkende relevantie en de positieve ontvangst bij de mensen thuis genereert Paper Mail een concrete ROI voor uw onderneming. Kortom, het creëert conversie. Om u daarvan te overtuigen, hebben wij een aantal cijfers die de positieve impact van Direct Mail op de business aantonen op een rijtje gezet.

R.O.I. en conversie

R.O.I. en conversie

Paper Mail is doorslaggevend in de mediamix om impact te genereren en consumenten aan te zetten om te (re)ageren.

Meer weten

Actieve aandacht

Actieve aandacht

Paper Mail ligt aan de basis van een vorm van intimiteit met de consument. Zijn relevantie en tastbare aanwezigheid genereren kwalitatieve contacten en extra aandacht voor uw communicatie.

Meer weten

Een vertrouwd medium

Een vertrouwd medium

Dankzij de relevante inhoud, de kwalitatieve targeting en zijn beperkte opdringerigheid, wordt Paper Mail beschouwd als het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek.

Meer weten