Belgen zijn meer gehecht aan hun brievenbus dan we op het eerste gezicht zouden denken. Ze maken ze elke dag nieuwsgierig leeg, om te ontdekken wat voor verrassingen er inzitten. Papieren mailings intrigeren hen, wekken een positief gevoel op en worden aandachtig gelezen. Geen enkel ander medium is intiemer of schept zo'n band tussen een merk en zijn klant. Ontdek hoe u uw campagne de aandacht kunt geven die ze verdient met Paper Mail... en hoe u in contact komt met uw klanten!
Ontdek onze verrassende verhalen
Kijk hoe merken het hart van de Belgen aanspreken via hun brievenbus.
Paper Mail is een medium waarvan de impact op uw bedrijf in twee woorden kan worden samengevat: ROI en CONVERSIE. Dankzij zijn unieke targeting mogelijkheden, zijn erkende relevantie en de positieve ontvangst bij de mensen thuis genereert Paper Mail een concrete ROI voor uw onderneming. Kortom, het creëert conversie. Om u daarvan te overtuigen, hebben wij een aantal cijfers die de positieve impact van Direct Mail op de business aantonen op een rijtje gezet.