Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
Direct mail (Paper Mail) behoudt een stabiele plaats in de mediamix
7 mei 2021 - 1 Minuten leestijd

Het voorbije jaar had de coronacrisis een behoorlijke impact op de mediabestedingen. Opmerkelijk feit: de bestedingen voor direct mail (paper) bleven in deze woelige omstandigheden heel stabiel. Het aandeel in de mediamix neemt met 7% een robuuste positie in. Ter vergelijking: magazines zitten daar net onder qua aandeel en out of home volgt net boven direct mail.

Voor veel merken in retail (fysieke winkels en webshops) is direct mail tijdens de coronacrisis het ideale medium gebleken om de verkopen op korte termijn te verzekeren. Direct mail is traditiegetrouw voor retailers een trouwe bondgenoot in de mediamix en heeft nu zijn waarde opnieuw bewezen.

Dit is de evolutie van de mediabestedingen van de voorbije jaren

Ontdek de nieuwe mediatool

Gerelateerde artikelen

# Retail
Beter eten en beter leven dankzij data
Delhaize Super +
9 juni 2022
- 5 Minuten leestijd
Delhaize Super +
# Retail
Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic
AS Adventure
14 april 2022
- 4 Minuten leestijd
AS Adventure
# Retail, # QR-code
Een Paper Mail met een wow-saleseffect
Carrefour wow
25 maart 2022
- 4 Minuten leestijd
Carrefour wow
# Retail
Regionale store traffic via Paper Mail
Albert Heijn
23 maart 2022
- 5 Minuten leestijd
Albert Heijn
# Retail, # FMCG
Best of In-Home Advertising Awards - genomineerden Vijf inspirerende cases met Paper Mail
Nominés Best of In-Home Advertising Awards
4 februari 2022
- 5 Minuten leestijd
Nominés Best of In-Home Advertising Awards