Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
SSOG_kaart_1
September 03, 2018 - 7 Minuten leestijd

In mei 2017 won Stad Gent voor haar stedelijk onderwijs een bronzen Cuckoo Award in de categorie Best Targeting. Een papieren mailing moest 12-jarigen en hun ouders overtuigen om te kiezen voor een van de elf Gentse secundaire stadsscholen.  

Wat wil je later worden? Elk kind droomt zichzelf een toekomst bij elkaar. Daar speelde de campagne mooi op in. In februari vonden 6 000 Gentse kinderen een persoonlijk geadresseerde envelop in de bus. Een medium dat voor digital natives natuurlijk extra opvalt. In de envelop zaten een kleine folder en drie visitekaartjes op hun naam, met op elk kaartje een ander beroep. Hoe hyperpersoonlijk kun je jongeren aanspreken? Traditioneel richten secundaire scholen zich vooral tot ouders van toekomstige leerlingen. De mailing die The Fat Lady voor Stedelijk Onderwijs Gent maakte, spreekt de kinderen zélf aan en laat ze zelf actief nadenken over hun studiekeuze. Een schot in de roos!  

Mailing Stad Gent

Business cards stad Gent

Gerelateerde artikelen

# Automobiel, # Publieke Sector
Personalisatie gaat verder dan de naam: 7 tips om Direct Mail te personaliseren
La personnalisation ne se limite pas au nom : 7 façons de personnaliser votre Direct Mail
maart 20, 2020
- 7 Minuten leestijd
La personnalisation ne se limite pas au nom : 7 façons de personnaliser votre Direct Mail
# Publieke Sector
Uw klantrelatie boosten? Doe het met een eindejaarscampagne!
Booster sa relation client ? Facile avec une campagne de fin d’année !
december 4, 2019
- 7 Minuten leestijd
Booster sa relation client ? Facile avec une campagne de fin d’année !
# Automobiel, # Bank & Verzekeringen, # Publieke Sector, # FMCG
Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising
Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising
september 3, 2019
- 7 Minuten leestijd
Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising