Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
bg_post
29 oktober 2018 - 7 Minuten leestijd

Hoe breng je je nieuwe model bij de juiste doelgroep? En hoe zorg dat die welomlijnde doelgroep ook ingaat op jouw aanbod? BMW ging een samenwerking aan met Air Brussels voor de lancering van hun nieuwe BMW X2. Wat volgde was een knap getargete ‘be the one who dares’-campagne. Ze vertrokken vanuit één key insight: 84% van de bevolking houdt niet van traditionele advertising… en kozen hierop volgend voor 2 paden om de X2 beleving bij de juiste consument te brengen.    STEVEN DE DEYNE - BMW & OPHELIE VAN HAGENDOREN - AIR

 

1. Trek mensen aan via beleving

Onze interesse in een ellenlange lijst aan producteigenschappen staat op een laag pitje. Wat ons, en met name generatie Y, vandaag wel triggert is beleving. Met digital natives als de nieuwe consument, bewegen we van een informatietijdperk naar een belevingstijdperk, aldus gerenommeerde communicatiespecialist, John Bucher, op Content Marketing World 2018. Een goede merkbeleving creëer je met de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep. En waar vind je een beter moment of doelgroep binnen de automotive sector dan op het Autosalon? Het lanceringsverhaal van de BMW X2 startte met een geweldige show op het Autosalon, inclusief gedimde lichten, opgeklede dansers en een blinkende spiksplinternieuwe X2. Van een waw-factor gesproken. Bekijk de lancerings-video hier:

 

2. Sluit je aan bij een specifieke levensstijl

Met de X2 wilde BMW de jongere generatie bereiken. Via een welomlijnde beschrijving van ‘rebellen, zij die de regels breken en zij die durven’, besloten ze deze campagne over een andere boeg te gooien. Ze gebruikten in hun campagne een mix van traditionele kanalen en kanalen die nooit eerder op die manier gebruikt werden zoals Tinder en Whatsapp.

Whatsapp BMW X2

Voor generatie Y bovendien geen test drive doorheen het platteland, maar wel een heuse street art tour met een leuke fotowedstrijd.

Street art tour BMW X2

Het Driven Magazine en een Direct Mail met exclusieve uitnodiging voor de ‘Rebel Party’ dienden tot slot als kers op de taart om de doelgroep voor zich te winnen. Een multichannel aanpak die leidde tot uitstekende resultaten!

Print BMW X2


Lees hier de learnings van de andere experten op het automotive content seminarie van Custo en bpost media.