 
     
              Voor welke mediamix kiezen merken die heel gericht consumenten willen activeren?
In deze reeks Opmerkelijk presenteren de sectorexperten van bpost media bijzondere research-inzichten en komen merk- en mediaverantwoordelijken aan het woord over hun campagne.

Gerelateerde artikelen
    Reclamezendingen bewijzen impact!
    
     
    
      -   4 Minuten leestijd
 
      
     
    
    Delhaize valt in de smaak bij wijnliefhebbers dankzij een slim gepersonaliseerde Paper Mail 
    
     
    
      -   4 Minuten leestijd
 
      
     
    
    De Kaasfee in Knokke-Heist kiest voor Paper Mail en creëert met 18.000 postkaartjes een overweldigende store traffic
    
     
    
      -   2 Minuten leestijd
 
      
     
    
    Beter eten en beter leven dankzij data
    
     
    
      -   5 Minuten leestijd
 
      
     
    
    Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic
    
     
    
      -   4 Minuten leestijd
 
      
     
    
 
     


 
 
 
 
