Voor welke mediamix kiezen merken die heel gericht consumenten willen activeren?
In deze reeks Opmerkelijk presenteren de sectorexperten van bpost media bijzondere research-inzichten en komen merk- en mediaverantwoordelijken aan het woord over hun campagne.
Gerelateerde artikelen
Delhaize valt in de smaak bij wijnliefhebbers dankzij een slim gepersonaliseerde Paper Mail
6 december 2022
- 4 Minuten leestijd
Nieuw onderzoek: reclamezendingen bewijzen impact!
6 juli 2022
- 4 Minuten leestijd
De Kaasfee in Knokke-Heist kiest voor Paper Mail en creëert met 18.000 postkaartjes een overweldigende store traffic
6 juli 2022
- 2 Minuten leestijd
Beter eten en beter leven dankzij data
9 juni 2022
- 5 Minuten leestijd
Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic
14 april 2022
- 4 Minuten leestijd