Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
Découvrez comment Carrefour renforce l’attachement à la marque de ses clients fidèles et génère du drive to store grâce à une box personnalisée !
28 december 2020 - 7 Minuten leestijd

Deze case van Carrefour maakt slim gebruik van de verjaardag van zijn beste klanten om hun merktrouw en de Brand Love nog te versterken. Tegelijk genereert de retailer drive to store. Het bijzonder creatieve formaat van het naar de klanten verstuurde pakje speelt zeker een rol in het succes van deze getrouwheidsactie.

Fanny Zannen

Fanny Zannen, bpost media expert: “Wat is er nu leuker voor je verjaardag dan een kleine attentie? In dit geval viert Carrefour zijn klant met een gepersonaliseerd out of the box formaat, een recept en coupons. Het is een uitstekende manier om aan getrouwheidsmarketing te doen en de band met trouwe klanten aan te halen. PS Ik verjaar op 3 januari. Heel benieuwd wat de merken voor me in petto hebben. 😉”  

Doelstellingen

  • Campagne van Carrefour om de beste klanten te fideliseren
  • Versterking van de merkgehechtheid (versterking merkentrouw & brand love)
  • Drive to store

 

Mechanisme

  • Via een out of the box formaat wenst Carrefour een gelukkige verjaardag met coupons en een inspirerend recept
  • DM verstuurd naar de beste klanten

 

Best Practice/Resultaten

  • WOW-formaat!
  • Perfecte personalisatie
  • Time sensitive (verjaardag) voor de klant
  • Inspirerend (recept) en incentiverend (coupons)
  • Participatiepercentage: 23%

   

Gerelateerde artikelen

# Webshop, # Retail, # FMCG, # Automobiel, # Health & Beauty
Planner Top Days 2023
Planner Top Days
9 januari 2023
- 1 Minuten leestijd
Planner Top Days
# Retail
Delhaize valt in de smaak bij wijnliefhebbers dankzij een slim gepersonaliseerde Paper Mail
Delhaize vins
6 december 2022
- 4 Minuten leestijd
Delhaize vins
# Retail, # FMCG
Nieuw onderzoek: reclamezendingen bewijzen impact!
Paper Reach
6 juli 2022
- 4 Minuten leestijd
Paper Reach
# Retail, # KMO, # FMCG
De Kaasfee in Knokke-Heist kiest voor Paper Mail en creëert met 18.000 postkaartjes een overweldigende store traffic
De Kaasfee
6 juli 2022
- 2 Minuten leestijd
De Kaasfee
# Retail
Beter eten en beter leven dankzij data
Delhaize Super +
9 juni 2022
- 5 Minuten leestijd
Delhaize Super +