Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
MijnVoorkeuren
Inloggen
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
MijnVoorkeuren
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Leveringsvoorkeuren
Mijn pakje volgen
Levering bij me thuis
Levering in een Afhaalpunt
Levering in een Pakjesautomaat
Levering vanuit het buitenland
Er loopt iets mis
114
vragen
voor het trefwoord
« Pakje ontvangen »
Mijn pakje lijkt ergens vast te zitten. Het beweegt al een tijdje niet meer op Track & Trace.
Vanaf wanneer kan ik mijn pakje volgen via Track & Trace?
Ik krijg melding dat mijn pakje is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Wanneer wordt mijn nationale pakje binnen België geleverd?
Hoe kan ik mijn leveringsvoorkeuren instellen?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies van of schade aan mijn pakje?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Waarom is mijn internationale zending nog niet geleverd?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje niet geleverd is?
Waarom werd mijn pakje niet geleverd volgens mijn voorkeur?
Mijn pakje staat nog steeds in voorbereiding bij de afzender. Wat betekent dit en wat kan ik doen?
Moet ik invoerkosten betalen op een geschenk van buiten de EU?
Mijn postbode heeft niet aangebeld. Wat kan ik doen?
Wat als mijn pakje niet over de nodige informatie beschikt om de inklaring te doen?
Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Ik was thuis maar de postbode heeft niet aangebeld. Hoe kan ik dit melden?
Waarom word ik een 2de keer btw aangerekend op mijn zending?
Mijn pakje werd niet volgens mijn leveringsvoorkeuren geleverd. Wat nu?
Mijn pakje lag niet klaar in het Afhaalpunt. Wat nu?
Mijn pakje is verloren. Wat nu?
Ik ontvang een verdachte sms of e-mail, zogezegd van bpost. Wat moet ik doen?
Hoe herken ik een IOSS geregistreerde webshop?
Hoe verloopt een levering van buiten de Europese Unie?
Hoe weet ik wie de afzender van mijn pakje is?
Mijn pakje zou thuis geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Hoe kan ik mijn pakje dat uit het buitenland komt volgen?
Mijn pakje werd geleverd in een Afhaalpunt, maar is terug naar de afzender. Waarom?
Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
Hoe haal ik een pakje uit een Pakjesautomaat?
Waarom moet ik 'kosten voor douaneformaliteiten' betalen?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje beschadigd is?
Ik was niet thuis bij levering van mijn pakje. Waar is mijn pakje nu?
Waarom kan ik een bepaald Afhaalpunt niet kiezen als leveringsvoorkeur?
Ik vind mijn pakje niet terug op mijn veilige plaats. Wat nu?
Waarom is mijn pakje niet geleverd in een Pakjesautomaat?
Hoelang blijft mijn pakje beschikbaar in het Afhaalpunt?
Tot hoelang voor de levering kan ik mijn leveringsvoorkeuren aanpassen?
Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?
Ik heb geen afwezigheidsbericht ontvangen, waar en hoe kan ik mijn pakje afhalen?
Welke post of zendingen levert bpost op zaterdag en zondag?
Mijn pakje is beschadigd. Wat nu?
Wanneer gaat een pakje langs de douane?
Waarom is de postbode niet eerst bij mij langsgekomen?
Hoe kan ik vermijden om invoerkosten te betalen?
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
Hoe kan ik mijn pakje online volgen en hoe weet ik wanneer het is aangekomen bij de afzender?
Kan het zijn dat mijn pakje bij mijn buur of op een veilige plaats wordt afgeleverd?
Wat als ik niet thuis ben als de postbode mijn pakje komt leveren?
Ik krijg melding dat mijn pakje vandaag niet wordt geleverd. Kan ik het pakje vandaag nog ergens afhalen?
Het deurtje is opengegaan, maar mijn pakje ligt niet in de locker. Wat nu?
Kan ik de postbode opbellen of zijn route online volgen om mijn gemiste pakje toch nog te kunnen ontvangen?
Hoe worden de invoerkosten berekend?
Mijn pakje is besteld via een Europese webshop. Waarom moet het toch nog langs de douane of moet ik toch nog extra kosten betalen?
Wie mag mijn zending afhalen in het Afhaalpunt?
Ik ben niet akkoord met de invoerkosten. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik betalen voor een pakje dat ik afhaal in een Afhaalpunt?
Kan ik mijn pakje laten overbrengen naar een ander Afhaalpunt?
Hoe kan ik de invoerkosten betalen?
Kan ik mijn leveringsvoorkeuren meteen voor al mijn pakjes vastleggen of moet het per pakje apart?
Er zijn kosten verbonden aan de levering van mijn pakje, hoe kan ik deze betalen?
Ik heb mijn pakje via de Pakjesautomaat verzonden, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Welke leveringsvoorkeur kan ik kiezen als ik niet thuis ben?
Ik verwacht geen pakje. Waarom ontvang ik toch een e-mail?
Hoelang blijft mijn pakje beschikbaar in een Pakjesautomaat?
Ik wilde mijn pakje afhalen, maar er lag een verkeerd pakje in de Pakjesautomaat
Vanaf wanneer kan ik mijn pakje afhalen en krijg ik daar melding van?
Kan ik mijn pakje uitzonderlijk langer in een Afhaalpunt laten liggen dan normaal?
Wat houdt levering op een veilige plaats in?
Hoe en wanneer word ik verwittigd dat mijn pakje geleverd wordt?
Kan ik het leveringsmoment aanpassen?
Ik heb mijn pakje net gemist. Kan de postbode vandaag nog eens langskomen?
Mijn QR-code is niet leesbaar via mijn smartphone, wat nu?
Er ligt een ander pakje in de Pakjesautomaat. Wat nu?
Wie kan mijn pakje uit een Pakjesautomaat afhalen?
Kan de postbode opnieuw langskomen om mijn pakje of aangetekende zending te leveren?
Welke webshops bieden de Pakjesautomaten aan als leveringsmethode?
Kan ik mijn pakje al vandaag ergens afhalen?
Ik wil liever niet dat mijn pakje bij een bepaalde buur wordt geleverd. Hoe kan ik dit instellen?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle bewoners op mijn huisnummer?
Hoe kan iemand anders mijn pakje uit de Pakjesautomaat afhalen voor mij?
Mijn pakje wordt ingehouden. Kan ik de invoerkosten terugkrijgen?
Moet ik de My bpost app hebben om een Pakjesautomaat te kunnen bedienen?
Het deurtje van de Pakjesautomaat gaat niet open. Wat nu?
Hoe ziet een barcode eruit en waar vind ik deze?
Het pakje dat ik heb besteld staat niet in de My bpost app, wat nu?
Kan ik kiezen in welke soort Pakjesautomaat mijn pakje geleverd wordt?
Wat is het verschil tussen een Pakjesautomaat met scherm en een zonder scherm?
Moet ik de QR-code afdrukken die ik in de e-mail of My bpost app ontvang?
Ik krijg de foutmelding "je smartphone kon geen verbinding maken”. Wat nu?
Mijn leveringsadres is fout op Track & Trace. Wat nu?
Wat is het maximumbedrag dat ik mobiel kan betalen aan de postbode?
Kan ik mijn pakje laten overbrengen naar een ander Afhaalpunt?
Waarom werd mijn pakje niet bij een buur geleverd?
Kan ik mijn invoerkosten op een andere manier betalen dan online?
Waarom kan ik mijn werkadres niet opgeven als leveringsoptie via MijnVoorkeuren?
Wie mag mijn zending in ontvangst nemen?
Met welke apps kan ik mijn pakje mobiel betalen?
Waarom moet ik betalen voor de invoer van een zending?
Waarom komt de postbode toch nog een 2de keer langs nadat ik al een afwezigheidsbericht heb ontvangen?
Wat kan het resultaat zijn van een douanecontrole?
Kan ik mijn invoerkosten recupereren?
Kan ik ook vrienden of familie die iets verder wonen opgeven als mijn buren?
Ik ben btw-plichtig, hoe kan ik mijn btw terugvorderen?
Ik verwacht een pakje tegen betaling bij levering, kan ik dit op voorhand betalen?
Waarom zijn er douanecontroles op mijn pakje?
Waarom mislukt de betaling van mijn invoerkosten?
Waarom moet ik invoerkosten betalen voor een barcodenummer dat ik niet ken?
Moet ik invoerkosten betalen op mijn aankoop via een Europese webshop?
Ik ben mijn e-mailadres vergeten voor MijnVoorkeuren. Wat nu?
Mijn pakje is onderweg, maar ik zal niet thuis zijn. Kan ik de plaats van levering nog wijzigen?
Waarom moet ik een factuur bezorgen bij de invoerprocedure van mijn pakje?
Hoe verloopt het invoerproces bij een zending binnen de Europese Unie?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search