Waarom is mijn pakje niet geleverd in een bbox-automaat?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je pakje niet is geleverd in een bbox:

  • De bbox was vol of buiten gebruik door een technisch defect.
  • Je pakje was te zwaar of te groot.
  • Sommige pakjes mogen niet geleverd worden in een bbox, zoals een aangetekende zending (handtekening vereist) of een zending met betaling bij levering.

Indien we je pakje niet kunnen leveren in een bbox, zullen we het leveren in een ander Afhaalpunt dichtbij. Je wordt hiervan sowieso op de hoogte gebracht via Track & Trace en de My bpost app.

Loader not found
Postcode is niet nodig
Volg makkelijk je zendingen
Makkelijk al je pakjes volgen met de My bpost app

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Of

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.