Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?

Heb je een afwezigheidsbericht in de bus ontvangen en is je pakje naar een Pakjesautomaat, dan kan je de barcode gebruiken op het bericht.
Bij Pakjesautomaten met scherm geef je de barcode op het scherm in. Bij Pakjesautomaten zonder scherm geef je eerst de barcode in de My bpost app in en volg je de stappen in de app om je pakje af te halen.

Koos je voor een rechtstreekse levering in de Pakjesautomaat en kreeg je geen e-mail dat je pakje beschikbaar is, controleer dan of onze e-mail niet in je spamfolder is beland.

  • Kreeg je wel een e-mail dat je pakje beschikbaar is, lees de stappen in de e-mail goed na. Voor sommige Pakjesautomaten heb je geen QR-code nodig.
  • Kreeg je geen e-mail dat je pakje beschikbaar is, contacteer dan een Pakjesautomaatverantwoordelijke via 02 320 23 90.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.