Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?

Koos je voor een levering in de Pakjesautomaat en kreeg je geen e-mail dat je pakje beschikbaar is, controleer dan of onze e-mail niet in je spamfolder is beland.

  • Kreeg je wel een e-mail dat je pakje beschikbaar is, lees de stappen in de e-mail goed na. Voor sommige Pakjesautomaten heb je geen QR-code nodig.
  • Kreeg je geen e-mail dat je pakje beschikbaar is, contacteer dan een Pakjesautomaatverantwoordelijke via 02 320 23 90.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.