Het deurtje van de bbox-automaat gaat niet open. Wat nu?
Gaat het deurtje van een bbox niet open, controleer dan:
- of je voor de juiste bbox staat. Het adres en het nummer van de bbox staat steeds in de e-mail die je van ons kreeg.
- of je pakje niet terug is naar de afzender. Dat gebeurt wanneer je na 5 werkdagen je pakje niet komt afhalen. Je vindt steeds de uiterste afhaaldatum in de e-mail die je van ons kreeg (of in de My bpost app).
- dat de My bpost app toegang heeft tot je locatie en dat bluetooth op je smartphone is ingeschakeld als je een deurtje van een bbox-automaat zonder scherm wil openen.
Ben je zeker dat je pakje erin ligt, maar krijg je nog steeds het deurtje niet open? Bel onze klantendienst.
- Ligt je pakje in een bbox met scherm, bel dan 02 320 23 90 (24/7 bereikbaar)
- Ligt je pakje in een bbox zonder scherm, bel dan 02 278 50 87 (24/7 bereikbaar)
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.