Het deurtje van de Pakjesautomaat gaat niet open. Wat nu?

Gaat het deurtje van een Pakjesautomaat niet open, controleer dan:

  • of je voor de juiste Pakjesautomaat staat. Het adres en het nummer van de Pakjesautomaat staat steeds in de e-mail die je van ons kreeg.
  • of je pakje niet terug is naar de afzender. Dat gebeurt wanneer je na 5 werkdagen je pakje niet komt afhalen. Je vindt steeds de uiterste afhaaldatum in de e-mail die je van ons kreeg (of in de My bpost app).
  • dat de My bpost app toegang heeft tot je locatie en dat bluetooth op je smartphone is ingeschakeld als je een deurtje van een Pakjesautomaat zonder scherm wil openen.

Ben je zeker dat je pakje erin ligt, maar krijg je nog steeds het deurtje niet open? Bel onze klantendienst.

  • Ligt je pakje in een Pakjesautomaat met scherm, bel dan 02 320 23 90 (24/7 bereikbaar)
  • Ligt je pakje in een Pakjesautomaat zonder scherm, bel dan 02 278 50 87 (24/7 bereikbaar)
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.