Het deurtje van de bbox-automaat gaat niet open. Wat nu?

Gaat het deurtje van een bbox niet open, controleer dan:

  • of je voor de juiste bbox staat. Het adres en het nummer van de bbox staat steeds in de e-mail die je van ons kreeg.
  • of je pakje niet terug is naar de afzender. Dat gebeurt wanneer je na 5 werkdagen je pakje niet komt afhalen. Je vindt steeds de uiterste afhaaldatum in de e-mail die je van ons kreeg (of in de My bpost app).
  • dat de My bpost app toegang heeft tot je locatie en dat bluetooth op je smartphone is ingeschakeld als je een deurtje van een bbox-automaat zonder scherm wil openen.

Ben je zeker dat je pakje erin ligt, maar krijg je nog steeds het deurtje niet open? Bel onze klantendienst.

  • Ligt je pakje in een bbox met scherm, bel dan 02 320 23 90 (24/7 bereikbaar)
  • Ligt je pakje in een bbox zonder scherm, bel dan 02 278 50 87 (24/7 bereikbaar)

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.