0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Volg al je pakjes in één app
Bekijk
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
My bpost app
Pakjes ontvangen
Pakjes verzenden
Leveringsvoorkeuren
Mijn Post
Hoe werkt het?
37
vragen
in de categorie
« My bpost app »
Ik zal niet thuis zijn. Hoe kan ik mijn leveringsvoorkeuren instellen
Waarom werd mijn pakje niet geleverd volgens mijn voorkeur?
Mijn pakje werd niet volgens mijn leveringsvoorkeuren geleverd. Wat nu?
Waarom kan ik een bepaald Afhaalpunt niet kiezen als leveringsvoorkeur?
Ik vind mijn pakje niet terug op mijn veilige plaats. Wat nu?
Tot hoelang voor de levering kan ik mijn leveringsvoorkeuren aanpassen?
Waarom is de postbode niet eerst bij mij langsgekomen?
Kan het zijn dat mijn pakje bij mijn buur of op een veilige plaats wordt afgeleverd?
Ik heb de My bpost app gedownload, maar de app werkt niet. Wat nu?
Welke leveringsvoorkeur kan ik kiezen als ik niet thuis ben?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle pakjes of kan ik ze per pakje apart instellen?
Welke pakjes kan ik volgen via de My bpost app en hoe voeg ik ze toe?
Wat houdt levering op een veilige plaats in?
Kan ik het leveringsmoment aanpassen?
Waarvoor kan ik de My bpost app gebruiken?
De My bpost app herkent mijn pakje niet. Wat nu?
Ik wil liever niet dat mijn pakje bij een bepaalde buur wordt geleverd. Hoe kan ik dit instellen?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle bewoners op mijn huisnummer?
Kan ik de My bpost app downloaden op mijn tablet?
Waarom kan ik mijn werkadres niet opgeven als leveringsoptie via MijnVoorkeuren?
Waarom werd mijn pakje niet bij een buur geleverd?
Kan ik mijn e-mailadres in de My bpost app wijzigen of verwijderen?
Het lukt me niet om te registreren in de My bpost app. Wat nu?
Kan ik ook vrienden of familie die iets verder wonen opgeven als mijn buren?
Ik verwacht een pakje tegen betaling bij levering, kan ik dit op voorhand betalen?
Ik ben mijn e-mailadres vergeten voor MijnVoorkeuren. Wat nu?
Hoe kan ik betalen in de My bpost app?
Hoe maak en print ik een verzendetiket via de My bpost app?
Hoe print ik mijn verzendetiket aangemaakt via de My bpost app?
Ik zie pakjes in de My bpost app die niet voor mij zijn bestemd. Hoe komt dit?
Hoe kan ik een extra e-mailadres aan mijn My bpost app-account koppelen?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn verzendetiket aangemaakt via de My bpost app?
Waarom is ‘Mijn Post’ niet meer beschikbaar in de My bpost app?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens in de My bpost app?
Waarvoor en hoe kan ik betalen in de My bpost app?
Hoe en waar kan ik een review achterlaten over My bpost app?
Hoeveel opslagruimte neemt de My bpost app in?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search