Hoe weet ik wanneer ik mijn pakje kan afhalen?

Je kan altijd online (via e-mail, Track & Trace of de My bpost app) nagaan wanneer je pakje beschikbaar is.

  • Mijn pakje wordt rechtstreeks geleverd in een Afhaalpunt of Pakjesautomaat

    In dit geval zal je steeds een bevestigingsmail, sms of melding in de My bpost app ontvangen als je pakje beschikbaar is.

  • Mijn pakje werd thuis niet geleverd en is naar een Afhaalpunt of Pakjesautomaat

    Kon je pakje niet bij je thuis, je buur of op een veilige plaats worden geleverd, dan kan je het de volgende dag afhalen in een Afhaalpunt of Pakjesautomaat. Je ontvangt nog een e-mail of melding in de app wanneer je pakje precies beschikbaar is.

Als we je digitaal niet kunnen bereiken, dan ontvang je een afwezigheidsbericht in je brievenbus waarop staat waar en vanaf wanneer je je pakje kan afhalen. Hou er rekening mee dat het Afhaalpunt nog kan veranderen.

Zodra je pakje in een Afhaalpunt ligt, wordt de status van je pakje aangepast op Track & Trace of krijg je melding in de My bpost app. Je ontvangt ook altijd een e-mail als je zending klaar ligt in een Afhaalpunt. Controleer daarom eerst online de status van je pakje vooraleer je naar het Afhaalpunt gaat.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.