0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Pakje ontvangen
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Er loopt iets mis
Kies een onderwerp
Leveringsvoorkeuren Mijn pakje volgen Levering bij me thuis Levering in een Afhaalpunt Levering in een Pakjesautomaat Beveiligde levering Levering vanuit het buitenland Er loopt iets mis

10  vragen
 in de categorie « Er loopt iets mis »

Mijn pakje lijkt ergens vast te zitten. Het beweegt al een tijdje niet meer op Track & Trace.
Ik krijg melding dat mijn pakje is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Waarom werd mijn pakje niet geleverd volgens mijn voorkeur?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje niet geleverd is?
Mijn pakje is verloren. Wat nu?
Ik was thuis maar de postbode heeft niet aangebeld. Hoe kan ik dit melden?
Mijn pakje is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Waarom werd mijn pakje niet bij een buur geleverd?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje beschadigd is?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost