Mijn pakje zou thuis geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?

bpost zendt je pakje terug naar de afzender als:

  • De afzender je thuisadres verkeerd heeft ingevoerd.
  • Je pakje werd geweigerd aan de deur (doordat het bijvoorbeeld beschadigd is)
  • Je na 14 kalenderdagen je pakje niet bent gaan afhalen in het Afhaalpunt
  • Je na 5 kalenderdagen je pakje niet bent gaan afhalen in de Pakjesautomaat

Contacteer de afzender om verdere stappen te ondernemen (bv. om je pakje opnieuw te laten verzenden of als je een terugbetaling wilt). Is je pakje onterecht terug naar afzender, laat het dan weten via ons online formulier onderaan deze pagina.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.
Hou de barcode van je pakje bij de hand.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.