Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
MijnVoorkeuren
Inloggen
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
MijnVoorkeuren
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje terugsturen
Mijn pakje is beschadigd
Verkeerd pakje ontvangen
Pakje voorbereiden
Hoe werkt het?
Een retourzending volgen
Terugbetaling bij terugsturen
48
vragen
voor het trefwoord
« Pakje terugsturen »
Kan ik mijn retourzending afgeven in een Postkantoor of PostPunt, aan de postbode of achterlaten in een Pakjesautomaat?
Ik zie mijn retourzending niet bewegen via Track & Trace. Wie kan ik contacteren?
Wat als mijn retourzending verloren gaat?
Wat zijn de kosten om een pakje te retourneren?
Behandelt bpost ook mijn retour via koeriers als DHL, Mondial Relay en DPD?
Waar vind ik het retouretiket voor mijn retourzending?
Hoe moet ik een pakje retourneren?
Mijn pakje is beschadigd. Wie moet ik contacteren: de oorspronkelijke afzender of bpost?
Hoelang is een retourzending onderweg?
Komt bpost mijn pakje ophalen?
Heb ik een bewijs nodig dat mijn retour is verzonden als ik het geld van mijn aankoop terug wil?
Ik kreeg een pakje dat niet voor mij is. Wat moet ik doen?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is geleverd?
Wat zijn de maximumgrootte en het maximumgewicht van een retourzending?
Waar vind ik de barcode van mijn retourzending?
Hoe kan ik mijn pakje online volgen (met dezelfde barcode als bij ontvangst)?
Ik heb een pakje met verkeerde inhoud ontvangen. Wat moet ik doen? Wie bezorgt mij het juiste pakje?
Krijg ik een bewijs dat mijn pakje succesvol werd geretourneerd?
Hoe dien ik klacht in als mijn pakje is beschadigd?
Ik heb een pakje van UPS ontvangen. Kan bpost mij helpen bij mijn retourzending?
Krijg ik het geld van mijn aankoop terug?
Kan ik het pakje van de postbode weigeren als ik zie dat het is beschadigd?
Hoe regel ik een buitenlandse retour? Moet ik douanekosten betalen?
Welke postcode moet ik in Track & Trace ingeven om mijn retourzending online te volgen?
Hoe maak ik een verzendetiket aan? Hoelang blijft het geldig? Waar moet ik het kleven?
Welk bewijs moet ik voorleggen om te tonen dat de inhoud van mijn pakje niet klopt?
Wat is een retourzending?
Op de website waar ik mijn pakje heb besteld, staat 'gratis retour'. Toch vraag bpost nog verzendingskosten. Hoe kan dat?
Hoe moet ik mijn retourzending inpakken?
Moet ik de webshop contacteren voor ik het pakje terugstuur?
Er zit al een retouretiket bij het pakje dat ik wil terugsturen. Moet ik dat gebruiken?
Is een retouretiket hetzelfde als een verzendetiket?
Wie treft schuld bij beschadiging aan mijn pakje?
Wat is de veiligste manier om mijn pakje terug te sturen?
Koop ik een verzendetiket het best in het Postkantoor of online?
Wat is de goedkoopste manier om een pakje terug te sturen?
Er zit geen retouretiket in mijn pakje. Kan ik de retourzending laten betalen door de oorspronkelijke afzender?
Hoeveel tijd heb ik om mijn pakje met verkeerde inhoud terug te sturen en mijn geld terug te krijgen?
Kan ik dezelfde verpakking gebruiken of moet ik een nieuwe verpakking kopen?
Hoe bereid ik mijn retourzending voor?
Ik heb een retouretiket, maar moet toch voor mijn zending betalen. Hoe kan dat?
Ik wil een pakje van een webshop terugsturen. Hoe weet ik naar welk adres ik dat moet doen?
Kan ik ergens een verpakking kopen voor mijn retourzending?
Kan ik een extra optie toevoegen aan mijn retourzending, bijvoorbeeld een Ontvangstbewijs?
Moet ik foto's nemen van mijn beschadigde pakje?
Moet ik de webshop laten weten dat ik het pakje retourneer? Of laat bpost dat weten?
Mag ik verschillende retourzendingen voor dezelfde webshop in 1 pakje steken?
Kan ik alleen pakjes van bpost traceren, of ook van andere pakjesbezorgers?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search