Mijn pakje ligt niet in het Afhaalpunt of de Pakjesautomaat. Wat nu?

Het spijt ons dat je je pakje niet kon afhalen. Controleer even het volgende voor je onze klantendienst contacteert:

  • Of je pakje niet in een ander Afhaalpunt of Pakjesautomaat ligt. Dat kan heel uitzonderlijk voorkomen. Je zal hiervan altijd geïnformeerd worden via e-mail, in de My bpost app of via Track & Trace.
  • Of je pakje niet terug is naar de afzender. Dat gebeurt wanneer je na 5 werkdagen je pakje niet komt afhalen. Je vindt steeds de uiterste afhaaldatum in de e-mail die je van ons kreeg (of in de My bpost app).

Mijn pakje ligt niet in het Afhaalpunt

Vul ons online formulier in om aangifte te doen dat je pakje niet in het Afhaalpunt ligt. Hou alvast de barcode van je pakje bij de hand.

Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat

Zou je pakje in een Pakjesautomaat met scherm moeten geleverd zijn, bel dan naar 02 320 23 90 (27/4 beschikbaar).

Zou je pakje in een Pakjesautomaat zonder scherm moeten geleverd zijn, bel dan naar 02 278 50 87 (27/4 beschikbaar).

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.