Het deurtje is opengegaan, maar mijn pakje ligt niet in de locker. Wat nu?

Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina of bel de klantendienst van onze Pakjesautomaten. Zorg dat je de barcode van je pakje bij de hand hebt. Je vindt ze in de e-mail die je van ons kreeg en in de My bpost app.

Geen pakje gevonden in de Pakjesautomaat met scherm, bel dan naar 02 320 23 90 (24/7 bereikbaar).

Geen pakje gevonden in de Pakjesautomaat zonder scherm, bel dan naar 02 278 50 87 (24/7 bereikbaar).

 

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.