Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij proberen steeds alle nationale pakjes de eerstvolgende werkdag af te leveren. Je kan via Track & Trace en de My bpost app steeds de status van je pakje volgen. Het aangegeven tijdslot is een indicatie, 95% van de pakjes wordt binnen dit tijdslot geleverd.
Mijn pakje volgen
187
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Neem in dit geval contact op met de afzender van je pakje en vraag naar de barcode. Zonder barcode kunnen we je pakje helaas niet volgen via Track & Trace.
Mijn pakje volgen
187
Hoe weet ik wie de afzender van mijn pakje is?
Aan de hand van het barcodenummer van je pakje kan je via Track & Trace en de My bpost app de naam en het adres van de afzender raadplegen.
Mijn pakje volgen
187
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle bewoners op mijn huisnummer?
Dit is standaard niet het geval. Je kan wel via MijnVoorkeuren alle medebewoners gelinkt aan je adres toevoegen. Dit kan op 2 manieren:
Stel je leveringsvoorkeuren online in
- meld je aan via MijnVoorkeuren
- ga naar Mijn Account
- klik op 'wijzigen' onder de rubriek 'Mijn geregistreerde adressen en namen'
- vul de namen in van je medebewoners
- bpost verifieert vervolgens deze gegevens
Stel Mijn Leveringsvoorkeuren in via de My bpost app
- Open de My bpost app en selecteer het menu 'Meer' en kies 'Mijn adressen en diensten'.
- Selecteer het adres waarvoor je een naam wil toevoegen.
- Klik op 'Een naam toevoegen' onder de rubriek 'Mijn geregistreerde namen'
- Vul de namen in van je medebewoners
- bpost verifieert vervolgens deze gegevens


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.