Ervaar je een wit scherm na het aanmelden op onze online verzendtool? Druk de toetsen ctrl en F5 tegelijk in of wis je internetgeschiedenis.

Sluiten

Mijn postbode heeft niet aangebeld. Wat kan ik doen?

Het spijt ons dat je postbode niet heeft aangebeld om je zending af te geven.

Weet dat een postbode niet verplicht is om aan te bellen als je pakje in de brievenbus past. (Tip: Via de My bpost app en Track & Trace zie je meteen als je pakje is geleverd.) Controleer ook regelmatig of je bel nog goed werkt.

Als de postbode niet heeft aangebeld voor je pakje kan je ons dit melden via het online formulier onderaan deze pagina. We zullen de barcode van je pakje en je contactgegevens opvragen zodat we dit met de juiste postbode kunnen bespreken.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Online formulier

Snel en efficiënt afgehandeld.
Hou de barcode van je pakje bij de hand.