Mijn postbode heeft niet aangebeld. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat je postbode niet heeft aangebeld om je zending af te geven.
Weet dat een postbode niet verplicht is om aan te bellen als je pakje in de brievenbus past. (Tip: Via de My bpost app en Track & Trace zie je meteen als je pakje is geleverd.)
Controleer ook regelmatig of je bel nog goed werkt.
Belt de postbode regelmatig niet aan bij jou, meld het via ons online formulier. We zullen je contactgegevens opvragen zodat we dit met de juiste postbode kunnen bespreken.
Makkelijk al je pakjes volgen met de My bpost app
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.
Of
Online formulier
Snel en efficiënt afgehandeld.
Hou de barcode van je pakje bij de hand.


