0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
×
Zoeken
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
eShop
Producten
Bestellen
Betalen
Factuur
Levering
Terugsturen
Er loopt iets mis
28
vragen
in de categorie
« eShop »
Ik krijg een foutmelding tijdens mijn betaling. Wat nu?
Ik heb een verkeerde betaling uitgevoerd. Wat nu?
Kan ik een factuur krijgen?
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?
Wat is de levertermijn van mijn bestelling in de eShop?
Waar kan ik een doosje priorzegels bestellen?
Ik wil mijn bestelling in de eShop annuleren. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik betalen in de eShop?
Ik heb een bestelling geplaatst die later is geleverd dan voorzien. Ik wil een schadevergoeding.
Ik heb een factuur gevraagd, maar ik heb er nog geen gekregen. Is dat normaal?
Ik heb mijn eShop-bestelling niet ontvangen. Mag ik de betaling in PayPal blokkeren?
Ik heb een Postpaid-zegelabonnement en wil dat opzeggen. Wat moet ik doen?
Ik ben zelfstandige en ik heb geen btw-nummer. Hoe kan ik een factuur krijgen?
Ik heb een Postpaid-zegelabonnement en betaal per domiciliëring. Ik heb een nieuw rekeningnummer. Wat moet ik doen?
Ik heb geen factuur gevraagd, maar kan ik er toch een krijgen?
Moet ik iets tekenen wanneer ik mijn bestelling ontvang?
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet volledig is?
Ik wil postzegels voor aangetekende zendingen terugsturen. Kan dat?
Kan ik het leveringsadres kiezen?
Ik wil een specifieke postzegel bestellen, maar ik vind hem niet terug in de eShop. Wat moet ik doen?
Ik wil een eShop-bestelling terugsturen. Wat moet ik doen?
Krijg ik korting in de eShop als ik grote hoeveelheden koop?
Kan ik veilig betalen in de eShop?
Wat moet ik doen als het artikel niet overeenkomt met mijn bestelling of beschadigd is?
Ik vind de zegels bpack World en bpack World Light Prior niet meer in de eShop. Hoe komt dit?
Kan ik in het buitenland laten leveren?
Ik heb een factuur gekregen, maar die is niet volledig. De Postogrammen en Ready-to-Sendkaarten staan er niet bij.
Kan mijn factuur naar een ander adres worden gestuurd?
Zoeken
Search