0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Verzenden binnen België
Verzenden naar het buitenland
Er loopt iets mis
111
vragen
in de categorie
« Pakje verzenden »
Kan ik mijn pakje online volgen?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies, beschadiging of niet-bezorging van mijn pakje?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Waar kan ik mijn pakje afgeven?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Welk soort verpakkingen of verzenddozen heeft bpost in zijn gamma?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Wat mag ik niet verzenden?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Hoelang is mijn internationale pakje onderweg?
Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
Kan ik mijn internationale pakje beschermen tegen diefstal of schade?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Hoe moet ik mijn online verzendetiket printen en kleven?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is aangekomen bij de bestemmeling?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Waar kan ik dozen en enveloppen kopen om een pakje te verzenden?
Ik wil een pakje afgeven, waar vind ik Afgiftepunten van bpost en openingsuren?
Hoe groot of zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Welke documenten heb ik nodig om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Hoe verzend ik mijn pakje het goedkoopst?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Wie contacteer ik als er iets misloopt met mijn pakje in het buitenland?
Mag ik geld verzenden?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Moet ik mijn pakje verzenden in een doos van bpost?
Hoe verzend ik een pakje met handtekening bij ontvangst?
Moet ik diefstal van mijn pakje aangeven bij de politie?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Ik heb een pakje verzonden. Hoe ontvang ik een betalingsbewijs of factuur?
Vind ik in een Postkantoor of PostPunt alles om mijn pakje te verzenden?
Kan mijn pakje de dag zelf geleverd worden?
Hoe worden mijn bestemmeling en/of ik vergoed bij beschadiging of verlies van mijn pakje?
Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Hoe beïnvloedt de brexit mijn zendingen naar het Verenigd Koninkrijk?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Kan ik mijn pakje 24/7 deponeren in een Pakjesautomaat?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Kan ik mijn pakje in om het even welk land volgen?
Kan de ontvanger mijn zending met betaling bij levering aan de postbode betalen?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Kan ik mijn pakje met prioriteit verzenden?
Wat zijn de mogelijkheden om de inhoud van mijn pakje te beschermen?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Hoelang is mijn pakje onderweg naar het buitenland?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Kan ik een voorgefrankeerde doos kopen?
Wat is een HS-code?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Ik nam een garantie op mijn pakje. Wanneer word ik terugbetaald in geval van schade of verlies?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Waar geef ik mijn pakje af?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Waarom maak ik het best een account aan?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Wanneer betaal ik invoerkosten voor een pakje?
Hoe bewijs ik de waarde van het voorwerp dat ik verzend?
Kan ik een verzendetiket met de My bpost app aanmaken?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Moet ik mijn pakje speciaal inpakken als ik het naar het buitenland wil verzenden?
Ik krijg een wit scherm als ik mij aanmeld op de online verzendtool. Wat nu?
Kan ik mijn pakje op een veilige plaats achterlaten voor de postbode?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Mag ik het adres op mijn pakje in mijn eigen taal noteren?
Kan iemand in het Postkantoor of PostPunt helpen met mijn internationale zending?
Hoe weet ik of de inhoud van mijn pakje intact is gebleven?
Is mijn pakje bijkomend beschermd tegen diefstal en schade als ik het in een doos van bpost verzend?
Hoe kan ik een ontvangstbevestiging krijgen voor mijn internationale zending?
Bestaat er een voorgefrankeerde doos om pakjes naar het buitenland te verzenden?
Kan ik in de eShop internationale verzendetiketten kopen?
Wat zijn de voorwaarden om mijn pakje met de postbode te kunnen meegeven?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?
Hoe kan ik mijn pakje verzenden of retourneren via de postbode?
Wat gebeurt er met mijn pakje nadat de postbode het meeneemt?
Mag ik ook een pakje voor iemand anders verzenden via de postbode?
Aan welke voorwaarden moet mijn pakje met oude elektro voldoen voor de postbode?
Welke oude elektrische apparaten mag ik meegeven met de postbode?
Wat is Recupel retour via bpost?
Hoeveel kost het om een pakje met oude elektro mee te geven met de postbode?
Hoeveel pakjes met oude elektro mag ik meegeven aan de postbode?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search