0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
×
Zoeken
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Verzenden binnen België
Verzenden naar het buitenland
Verzenden zonder etiket
Er loopt iets mis
110
vragen
in de categorie
« Pakje verzenden »
Kan ik mijn pakje online volgen?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies, beschadiging of niet-bezorging van mijn pakje?
Waar kan ik mijn pakje afgeven?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Welk soort verpakkingen of verzenddozen heeft bpost in zijn gamma?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Wat mag ik niet verzenden?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Hoelang is mijn internationale pakje onderweg?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is aangekomen bij de bestemmeling?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Ik wil een pakje afgeven, waar vind ik Afgiftepunten van bpost en openingsuren?
Hoe moet ik mijn online verzendetiket printen en kleven?
Waar kan ik dozen en enveloppen kopen om een pakje te verzenden?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Kan ik mijn internationale pakje beschermen tegen diefstal of schade?
Welke documenten heb ik nodig om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Hoe verzend ik mijn pakje het goedkoopst?
Hoe groot of zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Mag ik geld verzenden?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Wie contacteer ik als er iets misloopt met mijn pakje in het buitenland?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Moet ik diefstal van mijn pakje aangeven bij de politie?
Moet ik mijn pakje verzenden in een doos van bpost?
Wat zijn de voorwaarden om mijn pakje met de postbode te kunnen meegeven?
Kan mijn pakje de dag zelf geleverd worden?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Ik heb een pakje verzonden. Hoe ontvang ik een betalingsbewijs of factuur?
Hoe verzend ik een pakje met handtekening bij ontvangst?
Vind ik in een Postkantoor of PostPunt alles om mijn pakje te verzenden?
Hoelang is mijn pakje onderweg naar het buitenland?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Kan de ontvanger mijn zending met betaling bij levering aan de postbode betalen?
Hoe worden mijn bestemmeling en/of ik vergoed bij beschadiging of verlies van mijn pakje?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Kan ik mijn pakje met prioriteit verzenden?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Kan ik mijn pakje 24/7 deponeren in een Pakjesautomaat?
Wat zijn de mogelijkheden om de inhoud van mijn pakje te beschermen?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Hoe beïnvloedt de brexit mijn zendingen naar het Verenigd Koninkrijk?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Kan ik mijn pakje in om het even welk land volgen?
Wat is een HS-code?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Kan ik een voorgefrankeerde doos kopen?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Ik nam een garantie op mijn pakje. Wanneer word ik terugbetaald in geval van schade of verlies?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Waar geef ik mijn pakje af?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Hoe kan ik mijn pakje verzenden of retourneren via de postbode?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Waarom maak ik het best een account aan?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Hoe bewijs ik de waarde van het voorwerp dat ik verzend?
Wanneer betaal ik invoerkosten voor een pakje?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?
Kan ik een verzendetiket met de My bpost app aanmaken?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Moet ik mijn pakje speciaal inpakken als ik het naar het buitenland wil verzenden?
Kan iemand in het Postkantoor of PostPunt helpen met mijn internationale zending?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Mag ik het adres op mijn pakje in mijn eigen taal noteren?
Hoe weet ik of de inhoud van mijn pakje intact is gebleven?
Ik krijg een wit scherm als ik mij aanmeld op de online verzendtool. Wat nu?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Kan ik mijn pakje op een veilige plaats achterlaten voor de postbode?
Kan ik in de eShop internationale verzendetiketten kopen?
Is mijn pakje bijkomend beschermd tegen diefstal en schade als ik het in een doos van bpost verzend?
Hoe kan ik een ontvangstbevestiging krijgen voor mijn internationale zending?
Bestaat er een voorgefrankeerde doos om pakjes naar het buitenland te verzenden?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?
Wat gebeurt er met mijn pakje nadat de postbode het meeneemt?
Mag ik ook een pakje voor iemand anders verzenden via de postbode?
Aan welke voorwaarden moet mijn pakje met oude elektro voldoen voor de postbode?
Welke oude elektrische apparaten mag ik meegeven met de postbode?
Wat is Recupel retour via bpost?
Hoeveel kost het om een pakje met oude elektro mee te geven met de postbode?
Hoeveel pakjes met oude elektro mag ik meegeven aan de postbode?
Zoeken
Search