[white paper] Cookieless World na 2024

8 november 2024 - 1 Minuten leestijd
De natuur tot bij je thuis met de DM van Natuurpunt

8 november 2024 - 3 Minuten leestijd
Gouden Tickets van AB InBev in de Leuvense brievenbussen

21 augustus 2024 - 2 Minuten leestijd
Carrefour verleidt met wijn en papier

3 mei 2024 - 2 Minuten leestijd
Meer menslievendheid dankzij een top topical magazine

3 mei 2024
Barometer onthult de impact van de door-to-door campagne van Bike Republic

1 maart 2024
Tintrio getuigt: een online-campagne en DM versterken elkaar.

1 maart 2024
LensOnline heeft een klare kijk op de rol van Paper Mail in de mediamix

13 december 2022 - 3 Minuten leestijd
ZEB zet met Paper Mail zijn unieke merkwaarden in de markt.

12 december 2022 - 4 Minuten leestijd
Paper Mail stimuleert trial van De Lijn-schoolabonnementen met slimme personalisatie

9 december 2022 - 4 Minuten leestijd
Delhaize valt in de smaak bij wijnliefhebbers dankzij een slim gepersonaliseerde Paper Mail

6 december 2022 - 4 Minuten leestijd
De QR-code: De responsversneller voor Paper Mail

12 november 2022 - 2 Minuten leestijd
L’Oréal segmenteert slim op leeftijd en verhoogt awareness én consideration met Paper Mail

13 oktober 2022 - 4 Minuten leestijd
Meer likes, meer volgers, meer buzz: Paper Mail boost sociale media van Edgard & Cooper

13 oktober 2022 - 4 Minuten leestijd
Smartphoto maakt via Paper Mail nieuwe klanten voor zijn webshop

13 oktober 2022 - 4 Minuten leestijd
Land Rover verkoopt 246 New Defenders met een heel creatieve high-tech Paper Mail

11 oktober 2022 - 5 Minuten leestijd
De Kaasfee in Knokke-Heist kiest voor Paper Mail en creëert met 18.000 postkaartjes een overweldigende store traffic

6 juli 2022 - 2 Minuten leestijd
Double duty: FARMALINE zet Paper Mail in voor e-commerce én branding

21 april 2022 - 4 Minuten leestijd
Foodbag zet Paper Mail met succes in voor e-commerce

19 april 2022 - 3 Minuten leestijd
Een teaser is de beste verleider

15 april 2022 - 4 Minuten leestijd
Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic

14 april 2022 - 4 Minuten leestijd
Een Paper Mail met een wow-saleseffect

25 maart 2022 - 4 Minuten leestijd
Digitale fraude voorkomen door preventie: Paper Mail zorgt voor impact.

24 maart 2022 - 3 Minuten leestijd
Regionale store traffic via Paper Mail

23 maart 2022 - 5 Minuten leestijd
Dealertraffic en relatiemarketing via Paper Mail

23 maart 2022 - 5 Minuten leestijd
Luminus versterkt brand image via Paper Mail

23 maart 2022 - 5 Minuten leestijd
Best of In-Home Advertising Awards - genomineerden Vijf inspirerende cases met Paper Mail

4 februari 2022 - 5 Minuten leestijd
Nieuwe prospecten voor elektrisch rijden: de slimme segmentatie van Audi voor Paper Mail

4 februari 2022 - 5 Minuten leestijd
UCLouvain triggert laatstejaarsstudenten voor een digitale experience met Paper Mail

3 februari 2022 - 5 Minuten leestijd
Creativiteit in Paper Mail prikkelt bedrijven voor een kennismakingsgesprek over interim- en projectmanagement

3 februari 2022 - 5 Minuten leestijd
KBC verhoogt via Paper Mail fors de impact van het digitale loyaltyprogramma Deals.

2 februari 2022 - 5 Minuten leestijd
De paper mail en door-to-door mediamix van Mr. Georges: authentiek, lokaal en kwaliteit !

15 september 2021 - 1 Minuten leestijd
Duurzame communicatie en paper mail

22 juli 2021 - 3 Minuten leestijd
Paper Mail geeft een boost aan McDonald’s én Uber Eats

30 juni 2021 - 2 Minuten leestijd
LU verovert met Paper Mail drie keer het hart van de consument

30 juni 2021 - 2 Minuten leestijd
Innovatie in segmentatie met Paper Mail

30 juni 2021 - 4 Minuten leestijd
Caples Award – Paper Mail

30 juni 2021 - 3 Minuten leestijd
Innovatie in retailconcepten en Paper Mail

30 juni 2021 - 3 Minuten leestijd
Paper Mail en innovatie in duurzaamheid

30 juni 2021 - 5 Minuten leestijd
Download nu de ultieme checklist voor een vlekkeloze organisatie van uw event.

12 mei 2021
Download nu de whitepaper "Voorbij de blabla: wat is ROI nu écht?".

12 mei 2021
Hoe meer klanten aantrekken? Maak kopers van uw online volgers

12 mei 2021
De ‘cost per lead’ berekenen: zo gaat u te werk voor een kwalitatieve lead

12 mei 2021
Lingeriezaak maakt van opendeurdagen groot succes dankzij gepersonaliseerde uitnodiging

12 mei 2021 - 2 Minuten leestijd
Wat is een goede ROI?

12 mei 2021
Direct mail (Paper Mail) behoudt een stabiele plaats in de mediamix

7 mei 2021 - 1 Minuten leestijd
Kom verrassend eenvoudig uit de bus: 4 simpele Direct Mail cases

20 april 2021 - 7 Minuten leestijd
A letter that takes the customer right at the heart of the adventure

20 april 2021 - 7 Minuten leestijd
Intelligent targeting through a wedding proposal Direct Mail

20 april 2021 - 7 Minuten leestijd
'What’s in a name?' plaatst zichzelf in de kijker met ‘klassiek’ postpakket

20 april 2021 - 7 Minuten leestijd
Yves Rocher. Papier blijft belangrijk in multi-channel verkoop.

20 april 2021 - 7 Minuten leestijd
Paper Mail zorgt voor meer betrokkenheid én hogere loyalty – Expert Talk met Gregory Kévers (Cera)

13 april 2021 - 4 Minuten leestijd
Expert Talk mediamix en ROI: de Nationale Loterij

13 april 2021 - 4 Minuten leestijd
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?

13 april 2021 - 3 Minuten leestijd
In gesprek met Daniëlle Vanwesenbeeck – General Manager Mastermail en with-love.be over de meerwaarde van personalisatie

19 februari 2021 - 7 Minuten leestijd
Meer respons, meer conversie met slimme A/B-testen: 5 tips

19 februari 2021 - 7 Minuten leestijd
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy

19 februari 2021 - 7 Minuten leestijd
In gesprek met Bettina Wasteels, Head of Marketing & Sales Test Aankoop

19 februari 2021 - 7 Minuten leestijd
5 snelle tips voor personalisatie? Check deze PersoChecklist

19 februari 2021 - 2 Minuten leestijd
Zo zorgt Carrefour ervoor dat zijn trouwe klanten nog sterker aan hun merk gehecht zijn en genereert drive to store met een gepersonaliseerde box.

28 december 2020 - 7 Minuten leestijd
Sustainable advertising, bestaat dat wel?

3 augustus 2020 - 7 Minuten leestijd
Duurzaam én populair, Ikea ging ervoor

3 augustus 2020 - 7 Minuten leestijd
Hoe zorgt u ervoor dat uw reclame bij de juiste mensen terechtkomt?

25 maart 2020 - 7 Minuten leestijd
Personalisatie gaat verder dan de naam: 7 tips om Direct Mail te personaliseren

20 maart 2020 - 7 Minuten leestijd
Postkaart: kort, krachtig en emotioneel

11 maart 2020 - 4 Minuten leestijd
Een mix van offline en online communicatie: zo bereikt Mister Genius een uitzonderlijk resultaat

11 maart 2020 - 7 Minuten leestijd
5 tips voor een impactvolle Valentijnsboodschap

17 februari 2020 - 7 Minuten leestijd
Love Brand: hoe en wanneer kunt u uw consument raken in het hart?

27 januari 2020 - 7 Minuten leestijd
Consumenten in de automotive: de clichés ontmaskerd

18 december 2019 - 7 Minuten leestijd
Relatiemarketing (is) in de mode

13 december 2019 - 7 Minuten leestijd
Hoe kledingketen ZEB een duurzame relatie opbouwt met haar klanten

11 december 2019 - 7 Minuten leestijd
Uw klantrelatie boosten? Doe het met een eindejaarscampagne!

4 december 2019 - 7 Minuten leestijd
Data? Zo gaat u te werk om hun kwaliteit te verzekeren

25 oktober 2019 - 7 Minuten leestijd
3 soorten data voor een driedubbele impact

17 oktober 2019 - 7 Minuten leestijd
Data: het nieuwe goud voor print advertising
9 oktober 2019 - 7 Minuten leestijd
Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising

3 september 2019 - 7 Minuten leestijd
Gebruik coupons en vier andere manieren voor een betere conversie

16 juli 2019 - 7 Minuten leestijd
5 creatieve manieren om online traffic te genereren via In-Home Advertising

20 juni 2019 - 7 Minuten leestijd
Maak nieuwe klanten van bestaande klanten: tips voor cross- en upselling

23 mei 2019 - 7 Minuten leestijd
Win-back via Direct Mail, of: hoe u slapende klanten zachtjes wakker maakt

7 mei 2019 - 7 Minuten leestijd
In-Home Advertising 'meets' technologie: 5 innovatieve cases

3 mei 2019 - 7 Minuten leestijd
Inspelen op de verwachtingen van uw klanten: zo doet u dat

3 mei 2019 - 7 Minuten leestijd
6 tips voor een onvergetelijke verjaardagskaart voor uw klant

2 mei 2019 - 7 Minuten leestijd
Hoe kleine gebaren voor een grote klantenbinding zorgen

26 april 2019 - 7 Minuten leestijd
Nieuwe klanten aantrekken met In-Home Advertising: 4 succesvolle campagnes

24 april 2019 - 7 Minuten leestijd
De creatieve mogelijkheden van In-Home Advertising: 4 inspirerende cases

24 april 2019 - 7 Minuten leestijd
Hoe raakt u uw klant op het juiste moment?

18 april 2019 - 7 Minuten leestijd
Slim gebruik van data in Direct Mail: 4 straffe campagnes

12 maart 2019 - 7 Minuten leestijd
Targeting via huis aan huiscampagnes? Dat kan!

5 maart 2019 - 7 Minuten leestijd
Nothing beats the feeling of unboxing a new device

30 november 2018 - 7 Minuten leestijd
Daddy Kate Print scoort leads én awards met humor en storytelling

31 oktober 2018 - 7 Minuten leestijd
Interview: de rol van print in de marketingstrategie van Carrefour

17 oktober 2018 - 7 Minuten leestijd
10 tips voor postkaartmarketing die aankomt

3 oktober 2018 - 3 Minuten leestijd
The world's first totally sustainable car brochure

2 oktober 2018 - 7 Minuten leestijd
3 sterke postkaartcampagnes!

12 september 2018 - 7 Minuten leestijd
5 automotive mailings met succes als eindbestemming!

6 september 2018 - 7 Minuten leestijd
Deeds not words

5 september 2018 - 7 Minuten leestijd
The medium is the message, applied to Direct Mail

5 september 2018 - 7 Minuten leestijd
Een Direct Mail van de Stad Gent helpt kinderen kiezen wat ze later willen worden

3 september 2018 - 7 Minuten leestijd
Standing out from the pile with recycled invitations

20 augustus 2018 - 7 Minuten leestijd
Mainland Cheese makes its customers puzzle for a promo

31 juli 2018 - 7 Minuten leestijd
bpost brengt de Tomorrowland dj’s bij u thuis via een muzikale Direct Mail

26 juli 2018 - 7 Minuten leestijd
De Wijnbeurs verleidt wijnliefhebbers met beeldpersonalisatie in Direct Mail

29 juni 2018 - 7 Minuten leestijd
Spark serveert House of Cards met Freddy’s ribs via de brievenbus

30 april 2018 - 7 Minuten leestijd
Nestlé welcomes newborns with a Direct Mail welcome pack

18 april 2018 - 7 Minuten leestijd
Auto’s verkopen zoals 50 jaar geleden: een topresultaat voor Fiat

10 april 2018 - 7 Minuten leestijd
Direct Mail to foodies: a recipe for success

26 maart 2018 - 7 Minuten leestijd
Hoe je als lokale retailer door een stipte opvolging van offerte naar bestelling gaat

16 maart 2018 - 7 Minuten leestijd
The Howler-Woofer Challenge: creating conversations with Direct Mail

9 maart 2018 - 7 Minuten leestijd
Spring in a tin for Epsilon's clients

26 januari 2018 - 7 Minuten leestijd
Millennial cases

16 januari 2018 - 7 Minuten leestijd
Christmas Cards against loneliness

12 januari 2018 - 7 Minuten leestijd
Shoutout to the Starks of Westeros

4 januari 2018 - 7 Minuten leestijd
Trendy artikelen
Digitale fraude voorkomen door preventie: Paper Mail zorgt voor impact.
24 maart 2022
- 3 Minuten leestijd