Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?

De meeste afzenders hebben vaste afspraken met bpost voor verloren en beschadigde pakjes. Alleen jij als afzender kan een dossier laten openen voor een verloren of beschadigd pakje omdat jij bpost betaalt voor de verzending.

Neem best contact op via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen.

  • In geval van schade moet je klacht bij bpost ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen.
  • Bij verlies in het buitenland starten we een onderzoek als je pakje geen statuswijziging meer krijgt na:
    • minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland
    • minstens 10 werkdagen voor zendingen naar het het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.