Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?

Je krijgt een ontvangstbewijs als je in de online verzendtool de betalende optie ‘Ontvangstbewijs’ aanduidt. Of als je voor die optie kiest in het Postkantoor of PostPunt. Je betaalt daarvoor extra.

Met deze optie krijg je een sms of e-mail als:

  • Het pakje is afgegeven
  • Het pakje niet kon worden afgegeven omdat de bestemmeling niet thuis was. Je pakje wordt dan teruggestuurd naar het dichtstbijzijnde Afhaalpunt.
  • De bestemmeling het niet is komen afhalen in het Postkantoor, het PostPunt of de Pakjesautomaat.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.