0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
NL
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Nummerplaten
Aanvraag van een nummerplaat
Er loopt iets mis
10
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Moet ik de beschadigde nummerplaat vervangen? Hoe werkt dat en wie betaalt dat?
Ik vulde een fout adres in. Hoe krijg ik mijn nummerplaat als ik het adres niet kan veranderen?
Mijn pakje met mijn nummerplaat beweegt volgens Track & Trace al enkele dagen niet. Wat moet ik doen?
Kan ik rechtstreeks aan de postbode een duplicaat van mijn nummerplaat vragen?
Ik heb een beschadigde nummerplaat ontvangen. Wat nu?
Kan de postbode de dag erna een nieuwe nummerplaat bezorgen als ik mijn beschadigde nummerplaat weiger aan te nemen?
Krijg ik automatisch een nieuwe nummerplaat?
Wordt het kenteken van mijn beschadigde nummerplaat gewijzigd of blijft dat hetzelfde?
Ik wil niet betalen, want mijn nummerplaat is beschadigd.
Wat als het kenteken op de nummerplaat niet overeenkomt met het nummer dat ik kreeg?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search