Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?

Als de status van je pakje niet verandert in Track & Trace kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  • Je pakje heeft vertraging.
  • Onze collega's in het buitenland geven geen Track & Trace-informatie over je pakje.

Als de status van je pakje meerdere werkdagen onveranderd blijft (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), en de bestemmeling ontving nog niets, neem dan best contact op met onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kunnen we het snelst een onderzoek starten.

Enkel de afzender kan hiervoor een dossier laten openen bij bpost. Ben jij de ontvanger, neem dan contact op met je afzender.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.