Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?

bpost is niet aansprakelijk als de bestemmeling het bedrag niet betaalt. Daarom raden wij je aan om een garantie te nemen als bescherming tegen verlies. In de basisgarantie zit een tussenkomst van € 500 voor goederen en € 15 voor documenten.

Om een aanvraag tot schadevergoeding in te dienen, neem je best contact op met onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen. In geval van schade moet de klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen.

 

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.