0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Pakje verzenden
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Verzendopties
Kies een onderwerp
Verzenden binnen België Verzenden naar het buitenland Verzendopties Verzenden zonder etiket Tarieven Er loopt iets mis

16  vragen
 in de categorie « Verzendopties »

Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Kan ik mijn internationale pakje beschermen tegen diefstal of schade?
Hoe verzend ik een pakje met handtekening bij ontvangst?
Kan ik mijn pakje via bpost naar een Afhaalpunt in Nederland verzenden?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Kan ik mijn pakje via bpost naar een Afhaalpunt in Frankrijk verzenden?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Wanneer betaal ik invoerkosten voor een pakje?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Waarom ontving ik geen e-mail na verzending van mijn pakje via een Pakjesautomaat?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Is mijn pakje bijkomend beschermd tegen diefstal en schade als ik het in een doos van bpost verzend?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost