0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Levering vanuit het buitenland
Douane
19
vragen
in de categorie
« Douane »
Waarom is mijn internationale zending nog niet geleverd?
Moet ik invoerkosten betalen op een geschenk van buiten de EU?
Ik heb al btw via de webshop betaald. Nu moet ik dit nog eens betalen. Hoe kan dat?
Wat als bij mijn pakje de nodige informatie voor de inklaring ontbreekt?
Hoe weet ik of een webshop de btw-regels toepast (en dus IOSS geregistreerd is)?
Mijn pakje komt van buiten de EU. Welk proces doorloopt het voor ik het kan ontvangen?
Waarom moet ik 'kosten voor douaneformaliteiten' betalen?
Hoe worden de invoerkosten berekend?
Hoe kan ik vermijden om invoerkosten te betalen?
Wanneer gaat een pakje langs de douane?
Mijn pakje is besteld via een Europese webshop. Waarom moet het toch nog langs de douane of moet ik toch nog extra kosten betalen?
Kan ik mijn invoerkosten op een andere manier betalen dan online?
Waarom moet ik betalen voor de invoer van een zending?
Waarom mislukt de betaling van mijn invoerkosten?
Waarom zijn er douanecontroles op mijn pakje?
Waarom moet ik invoerkosten betalen voor een barcodenummer dat ik niet ken?
Moet ik invoerkosten betalen op mijn aankoop via een Europese webshop?
Moet mijn pakje langs de douane als het uit de Europese Unie komt?
Waarom moet ik een factuur bezorgen bij de invoerprocedure van mijn pakje?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search