Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
MijnVoorkeuren
Inloggen
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
MijnVoorkeuren
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Levering vanuit het buitenland
Mijn pakje opvolgen
17
vragen
in de categorie
« Mijn pakje opvolgen »
Waarom is mijn internationale zending nog niet geleverd?
Moet ik invoerkosten betalen op een geschenk van buiten de EU?
Wat als mijn pakje niet over de nodige informatie beschikt om de inklaring te doen?
Mijn pakje komt van buiten de EU. Welk proces doorloopt het voor ik het kan ontvangen?
Hoe kan ik mijn pakje dat uit het buitenland komt volgen?
Ik ben niet akkoord met de invoerkosten. Wat kan ik doen?
Mijn pakje is besteld via een Europese webshop. Waarom moet het toch nog langs de douane of moet ik toch nog extra kosten betalen?
Hoe kan ik de invoerkosten betalen?
Worden de invoerkosten terugbetaald als er iets misloopt bij de douane of levering?
Kan ik mijn invoerkosten op een andere manier betalen dan online?
Wat kan het resultaat zijn van een douanecontrole?
Kan ik mijn invoerkosten recupereren?
Ik ben btw-plichtig, hoe kan ik mijn btw terugvorderen?
Waarom moet ik invoerkosten betalen voor een barcodenummer dat ik niet ken?
Moet ik invoerkosten betalen op mijn aankoop via een Europese webshop?
Waarom moet ik een factuur bezorgen bij de invoerprocedure van mijn pakje?
Moet mijn pakje langs de douane als het uit de Europese Unie komt?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search