0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Pakje ontvangen
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Levering vanuit het buitenland
Kies een onderwerp
Leveringsvoorkeuren Mijn pakje volgen Levering bij me thuis Levering in een Afhaalpunt Levering in een Pakjesautomaat Beveiligde levering Levering vanuit het buitenland Er loopt iets mis
Mijn pakje opvolgen
Kies een onderwerp
Douane Mijn pakje opvolgen

11  vragen
 in de categorie « Mijn pakje opvolgen »

Waarom is mijn internationale zending nog niet geleverd?
Moet ik invoerkosten betalen op een geschenk van buiten de EU?
Wat als bij mijn pakje de nodige informatie voor de inklaring ontbreekt?
Hoe kan ik mijn pakje dat uit het buitenland komt volgen?
Mijn pakje komt van buiten de EU. Welk proces doorloopt het voor ik het kan ontvangen?
Kan ik mijn invoerkosten op een andere manier betalen dan online?
Mijn pakje is besteld via een Europese webshop. Waarom moet het toch nog langs de douane of moet ik toch nog extra kosten betalen?
Moet mijn pakje langs de douane als het uit de Europese Unie komt?
Waarom moet ik invoerkosten betalen voor een barcodenummer dat ik niet ken?
Waarom moet ik een factuur bezorgen bij de invoerprocedure van mijn pakje?
Moet ik invoerkosten betalen op mijn aankoop via een Europese webshop?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost