0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • Publieke sector
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • Publieke sector
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Pakje terugsturen
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Pakje voorbereiden
Kies een onderwerp
Mijn pakje is beschadigd Verkeerd pakje ontvangen Pakje voorbereiden Hoe werkt het? Een retourzending volgen Terugbetaling bij terugsturen

20  vragen
 in de categorie « Pakje voorbereiden »

Behandelt bpost ook mijn retour via koeriers als DHL, Mondial Relay en DPD?
Hoe moet ik een pakje retourneren?
Kan ik mijn retourzending afgeven in een Postkantoor of PostPunt, aan de postbode of achterlaten in een bbox-automaat?
Wat zijn de voorwaarden om mijn pakje met de postbode te kunnen meegeven?
Wat zijn de kosten om een pakje te retourneren?
Hoe kan ik mijn pakje verzenden of retourneren via de postbode?
Komt bpost mijn pakje ophalen?
Waar vind ik het retouretiket voor mijn retourzending?
Wat zijn de maximumgrootte en het maximumgewicht van een retourzending?
Ik heb een pakje van UPS ontvangen. Kan bpost mij helpen bij mijn retourzending?
Hoe maak ik een verzendetiket aan? Hoelang blijft het geldig? Waar moet ik het kleven?
Kan ik dezelfde verpakking gebruiken of moet ik een nieuwe verpakking kopen?
Hoe moet ik mijn retourzending inpakken?
Is een retouretiket hetzelfde als een verzendetiket?
Op de website waar ik mijn pakje heb besteld, staat 'gratis retour'. Toch vraag bpost nog verzendingskosten. Hoe kan dat?
Koop ik een verzendetiket het best in het Postkantoor of online?
Er zit al een retouretiket bij het pakje dat ik wil terugsturen. Moet ik dat gebruiken?
Mag ik verschillende retourzendingen voor dezelfde webshop in 1 pakje steken?
Hoe bereid ik mijn retourzending voor?
Kan ik ergens een verpakking kopen voor mijn retourzending?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost