0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje terugsturen
Pakje voorbereiden
20
vragen
in de categorie
« Pakje voorbereiden »
Kan ik mijn retourzending afgeven in een Postkantoor of PostPunt, aan de postbode of achterlaten in een Pakjesautomaat?
Behandelt bpost ook mijn retour via koeriers als DHL, Mondial Relay en DPD?
Wat zijn de kosten om een pakje te retourneren?
Hoe moet ik een pakje retourneren?
Waar vind ik het retouretiket voor mijn retourzending?
Komt bpost mijn pakje ophalen?
Wat zijn de maximumgrootte en het maximumgewicht van een retourzending?
Ik heb een pakje van UPS ontvangen. Kan bpost mij helpen bij mijn retourzending?
Hoe maak ik een verzendetiket aan? Hoelang blijft het geldig? Waar moet ik het kleven?
Op de website waar ik mijn pakje heb besteld, staat 'gratis retour'. Toch vraag bpost nog verzendingskosten. Hoe kan dat?
Hoe moet ik mijn retourzending inpakken?
Is een retouretiket hetzelfde als een verzendetiket?
Wat zijn de voorwaarden om mijn pakje met de postbode te kunnen meegeven?
Er zit al een retouretiket bij het pakje dat ik wil terugsturen. Moet ik dat gebruiken?
Koop ik een verzendetiket het best in het Postkantoor of online?
Kan ik dezelfde verpakking gebruiken of moet ik een nieuwe verpakking kopen?
Hoe bereid ik mijn retourzending voor?
Mag ik verschillende retourzendingen voor dezelfde webshop in 1 pakje steken?
Kan ik ergens een verpakking kopen voor mijn retourzending?
Hoe kan ik mijn pakje verzenden of retourneren via de postbode?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search