Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Ik wil een pakje van een webshop terugsturen. Hoe weet ik naar welk adres ik dat moet doen?

Lees de retourinstructies op de website van de webshop na. Daar vind je het adres waar je je pakje naar moet terugsturen en hoe de terugbetaling wordt geregeld.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.