Ik spreek Nederlands
Je parle Français
I speak English
Ich spreche Deutsch
Als de inhoud van je pakje niet overeenkomt met wat je hebt besteld, moet je contact opnemen met de oorspronkelijke afzender van je pakje. Vraag hem om het juiste pakje op te sturen. Meestal moet je het verkeerde pakje dan eerst retourneren.
Als hij je de mogelijkheid geeft om je pakje te retourneren, kleef je het retouretiket op het pakje en stuur je het terug. Dat retouretiket zit in het pakje of kan je via de website of een e-mail van de afzender downloaden en printen.
Als hij je geen retourmogelijkheid aanbiedt, kan je een verzendetiket kopen. Kleef dat over het verzendetiket van je originele pakje en breng je pakje naar een Postkantoor, PostPunt, Pakjespunt of Pakjesautomaat om het terug te sturen.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Maandag - vrijdag : 08.00 - 12.30 u.13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.