Ik zie mijn retourzending niet bewegen via Track & Trace. Wie kan ik contacteren?

Als de status van je pakje meerdere werkdagen niet verandert, is er wellicht iets fout gelopen. Hou er wel rekening mee dat onvoorziene omstandigheden de levering van je pakje kunnen doen vertragen. Neem in de volgende gevallen contact op met onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina:

  • Als de status van je retourzending binnen België al meerdere opeenvolgende werkdagen niet meer verandert.
  • Als de status van je retourzending naar een buurland al minstens 5 werkdagen niet meer verandert.
  • Als de status van je retourzending naar een ander land al minstens 10 werkdagen niet meer verandert.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.
Hou de barcode van je retourzending bij de hand.