0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Pakje ontvangen
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Leveringsvoorkeuren
Kies een onderwerp
Leveringsvoorkeuren Mijn pakje volgen Levering bij me thuis Levering in een Afhaalpunt Levering in een Pakjesautomaat Beveiligde levering Levering vanuit het buitenland Er loopt iets mis
Instellen of aanpassen
Kies een onderwerp
Instellen of aanpassen Mijn leveringsvoorkeuren werden niet gerespecteerd Levering bij een buur Levering op een veilige plaats Doorsturen naar een afhaalpunt

8  vragen
 in de categorie « Instellen of aanpassen »

Tot hoelang voor de levering kan ik mijn leveringsvoorkeuren aanpassen?
Welke leveringsvoorkeur kan ik kiezen als ik niet thuis ben?
Kan ik het leveringsmoment aanpassen?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle pakjes of kan ik ze per pakje apart instellen?
Ik wil liever niet dat mijn pakje bij een bepaalde buur wordt geleverd. Hoe kan ik dit instellen?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle bewoners op mijn huisnummer?
Waarom kan ik mijn werkadres niet opgeven als leveringsoptie via MijnVoorkeuren?
Ik ben mijn e-mailadres vergeten voor MijnVoorkeuren. Wat nu?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost