0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Zoeken
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Verzenden binnen België
Pakje voorbereiden
Verzendetiket maken
Verzendopties
Pakjes afgeven
Pakje volgen
Bij levering
71
vragen
in de categorie
« Verzenden binnen België »
Kan ik mijn pakje online volgen?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Waar kan ik mijn pakje afgeven?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Wat mag ik niet verzenden?
Welk soort verpakkingen of verzenddozen heeft bpost in zijn gamma?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is aangekomen bij de bestemmeling?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
Ik wil een pakje afgeven, waar vind ik Afgiftepunten van bpost en openingsuren?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Waar kan ik dozen en enveloppen kopen om een pakje te verzenden?
Hoe moet ik mijn online verzendetiket printen en kleven?
Hoe verzend ik mijn pakje het goedkoopst?
Wat zijn de voorwaarden om mijn pakje met de postbode te kunnen meegeven?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Mag ik geld verzenden?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Moet ik mijn pakje verzenden in een doos van bpost?
Kan de ontvanger mijn zending met betaling bij levering aan de postbode betalen?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Kan mijn pakje de dag zelf geleverd worden?
Ik heb een pakje verzonden. Hoe ontvang ik een betalingsbewijs of factuur?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Hoe verzend ik een pakje met handtekening bij ontvangst?
Vind ik in een Postkantoor of PostPunt alles om mijn pakje te verzenden?
Hoe kan ik mijn pakje verzenden of retourneren via de postbode?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Wat zijn de mogelijkheden om de inhoud van mijn pakje te beschermen?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Kan ik mijn pakje 24/7 deponeren in een Pakjesautomaat?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Kan ik een voorgefrankeerde doos kopen?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Waar geef ik mijn pakje af?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Waarom maak ik het best een account aan?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Hoe bewijs ik de waarde van het voorwerp dat ik verzend?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?
Kan ik een verzendetiket met de My bpost app aanmaken?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Hoe weet ik of de inhoud van mijn pakje intact is gebleven?
Kan ik mijn pakje op een veilige plaats achterlaten voor de postbode?
Is mijn pakje bijkomend beschermd tegen diefstal en schade als ik het in een doos van bpost verzend?
Wat gebeurt er met mijn pakje nadat de postbode het meeneemt?
Mag ik ook een pakje voor iemand anders verzenden via de postbode?
Welke oude elektrische apparaten mag ik meegeven met de postbode?
Wat is Recupel retour via bpost?
Aan welke voorwaarden moet mijn pakje met oude elektro voldoen voor de postbode?
Hoeveel kost het om een pakje met oude elektro mee te geven met de postbode?
Hoeveel pakjes met oude elektro mag ik meegeven aan de postbode?
Zoeken
Search