Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij proberen steeds alle nationale pakjes de eerstvolgende werkdag af te leveren. Je kan via Track & Trace en de My bpost app steeds de status van je pakje volgen. Het aangegeven tijdslot is een indicatie, 95% van de pakjes wordt binnen dit tijdslot geleverd.
Mijn pakje volgen
187
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Neem in dit geval contact op met de afzender van je pakje en vraag naar de barcode. Zonder barcode kunnen we je pakje helaas niet volgen via Track & Trace.
Mijn pakje volgen
187
Hoe weet ik wie de afzender van mijn pakje is?
Aan de hand van het barcodenummer van je pakje kan je via Track & Trace en de My bpost app de naam en het adres van de afzender raadplegen.
Mijn pakje volgen
187
8 vragen
voor het trefwoord « Verzamelen van postzegels »
Waar vind ik speciale postzegels voor bijzondere gelegenheden?
bpost geeft regelmatig speciale postzegels uit voor nationale zendingen, Priorzegels en Non-Priorzegels met waarde 1. De speciale postzegels zijn te koop in: Onze eShop Een Postkantoor of PostPunt Een zegelwinkel (boekenwinkels, supermarkten, tankstations, ...)
Let op: voor niet-genormaliseerde zendingen moet je meerdere speciale postzegels plakken tot je aan het juiste tarief komt.
Waar vind ik gelimiteerde series en speciale postzegels voor mijn verzameling?
<a id="_Hlk54185076" name="_Hlk54185076">Je vindt alle postzegels – ook de gelimiteerde series, speciale uitgaven en themazegels:</a> In onze eShop Bij ons departement Philately & Stamps Printing (via philately@bpost.be of 02 278 50 70) In onze Filaboetieks in Mechelen (Egide Walschaertsstraat 1b, 2800 Mechelen) en Brussel (Anspachlaan 1, 1000 Brussel).
Kan ik nog losse postzegels kopen?
Losse zegels zijn enkel nog beschikbaar voor zegels met vogels. Deze zijn verkrijgbaar in je Postkantoor. Je kan wel nog altijd één exemplaar van elke zegel per uitgifte verkrijgen via het abonnement 'De Collectie'.
Moet ik op voorhand betalen voor abonnementen op postzegels of andere filatelistische producten?
Alle particuliere klanten betalen op voorhand voor postzegelabonnementen of abonnementen op andere filatelistische producten.
Wat is een onvoorziene uitgifte?
Onvoorziene uitgiftes zijn uitgiftes die tijdens het jaar bijkomend worden uitgegeven, los van de geplande gelimiteerde of permanente series.
Welke zegels omvat De Collectie?
De Collectie omvat één exemplaar van elke zegel van de voorziene uitgiftes: gegomde en zelfklevende zegels uit gelimiteerde en permanente series.
Wanneer krijg ik mijn postzegels toegestuurd?
Er zijn jaarlijks 4 gegroepeerde zendingen voorzien: eind maart, eind juni, eind augustus en eind oktober. Je krijgt je postzegels dus niet altijd meteen na de uitgave.
Kan ik nog scheurcodes krijgen in mijn collectie?
Scheurcodes aanvragen in een abonnement is niet meer mogelijk. Je hebt de keuze tussen: een exemplaar van elke zegel (formule 'De Collectie') volledige vellen (De Collectie gegomd, gegomd light of zelfklevend)