0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Pakje verzenden
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Verzenden naar het buitenland
Kies een onderwerp
Verzenden binnen België Verzenden naar het buitenland Verzendopties Verzenden zonder etiket Tarieven Er loopt iets mis
Pakje volgen
Kies een onderwerp
Pakje voorbereiden Verzendetiket maken Pakjes afgeven Pakje volgen Bij levering

21  vragen
 in de categorie « Pakje volgen »

Kan ik mijn pakje online volgen?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoelang is mijn internationale pakje onderweg?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is aangekomen bij de bestemmeling?
Hoelang is mijn pakje onderweg naar het buitenland?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Kan mijn pakje de dag zelf geleverd worden?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik mijn pakje in om het even welk land volgen?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Hoe beïnvloedt de brexit mijn zendingen naar het Verenigd Koninkrijk?
Wanneer betaal ik invoerkosten voor een pakje?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost