Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
MijnVoorkeuren
Inloggen
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
MijnVoorkeuren
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Verzenden naar het buitenland
Pakje volgen
24
vragen
in de categorie
« Pakje volgen »
Kan ik mijn pakje online volgen?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Mijn pakje is al enkele dagen onderweg. Moet ik mij zorgen maken?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Hoelang is mijn internationale pakje onderweg?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is aangekomen bij de bestemmeling?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Hoe beïnvloedt de brexit mijn zendingen naar het Verenigd Koninkrijk?
Kan ik mijn pakje in om het even welk land volgen?
Kan mijn pakje de dag zelf geleverd worden?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Wanneer betaal ik invoerkosten voor een pakje?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Hoelang is mijn pakje onderweg naar het buitenland?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search