0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Wens- en postkaarten
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Mobile Postcard
Kies een onderwerp
Mobile Postcard Ready-to-Sendkaarten Postogram Er loopt iets mis
Er loopt iets mis
Kies een onderwerp
Hoe werkt het? Mobile Postcard app Account aanmaken Betaling Credits: saldo en aankopen Videokaart Er loopt iets mis

20  vragen
 in de categorie « Er loopt iets mis »

Mijn Mobile Postcard werd niet bezorgd. Waar is mijn postkaart?
Hoe kan ik contact opnemen met Mobile Postcard?
Waar kan ik een klacht indienen als er iets mis is met mijn postkaart?
Wat doe ik als de Mobile Postcard-app blokkeert of traag werkt?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mobile Postcard. Wat nu?
Mijn Mobile Postcard is bezorgd met vertraging. Wat kan ik doen?
Ik ben vrij zeker dat mijn wachtwoord correct is, maar de Mobile Postcard-app geeft toch een foutmelding. Wat nu?
Kan ik in een Postkantoor terecht voor vragen over Mobile Postcard?
Kan ik mijn postkaart nog veranderen net na het verzenden?
Ik heb betaald, maar ik vind mijn credits niet terug in de app. Wat nu?
Betaalt bpost mijn Mobile Postcard terug als die niet is aangekomen?
Het lukt me niet om te betalen voor mijn postkaart. Wat doe ik?
Kan mijn Mobile Postcard door bpost worden tegengehouden?
Kan ik mijn Mobile Postcard opnieuw sturen, bijvoorbeeld als de postkaart niet is aangekomen?
Ik vulde een fout adres in. Ben ik een credit kwijt?
Mijn Mobile Postcard kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?
Ik ben door een fout in de app credits kwijt, wat nu?
Krijg ik mijn geld terug als mijn postkaart niet goed is van kwaliteit?
Ik ben mijn smartphone kwijt, wat nu met mijn credits?
Hoe weet ik of mijn Mobile Postcard is aangekomen bij de bestemmeling?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost