0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Wens- en postkaarten
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Mobile Postcard
Kies een onderwerp
Mobile Postcard Ready-to-Sendkaarten Postogram Er loopt iets mis
Mobile Postcard app
Kies een onderwerp
Hoe werkt het? Mobile Postcard app Account aanmaken Betaling Credits: saldo en aankopen Videokaart Er loopt iets mis

21  vragen
 in de categorie « Mobile Postcard app »

Hoe download ik de Mobile Postcard-app?
Wat doe ik als de Mobile Postcard-app blokkeert of traag werkt?
Werkt de Mobile Postcard-app op computer, tablet en smartphone?
Kan ik de taal van de app veranderen?
Hoe maak ik een account aan voor de Mobile Postcard-app?
Kan ik een adressenlijst uploaden, zodat ik de adressen niet manueel hoef in te voeren?
Kan ik een wachtwoord instellen voor de app?
Hoe verwijder ik bewaarde adressen in de Mobile Postcard-app?
Wat zijn credits?
Kan ik adressen bewaren in de Mobile Postcard-app?
Krijg ik een duidelijke preview van mijn postkaart om de fotokwaliteit na te kijken?
Hoelang blijft mijn account actief?
Welk besturingssysteem moet mijn smartphone minstens hebben voor de app?
Blijven wijzigingen bewaard als ik de app sluit?
Wat zijn de voordelen van credits?
Geeft de Mobile Postcard-app een melding als de kwaliteit van mijn foto’s niet goed is?
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik mijn credits overzetten naar mijn nieuwe e-mailadres?
Word ik automatisch op de hoogte gehouden van updates van de app?
Hoelang blijft mijn gepersonaliseerde postkaart bewaard?
Kan ik zelf aanpassingen doen als de fotokwaliteit niet goed is?
Heb ik internet nodig om een postkaart te maken met Mobile Postcard?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost