17 vragen
 voor het trefwoord « Betaling »
Hoeveel kost het om een postkaart te sturen vanuit het buitenland?
Alle kaartjes aangemaakt in de Mobile Postcard app worden in België gedrukt en verzonden. kaartjes voor een bestemming in België worden verzonden aan binnenlands tarief. Voor kaartjes naar een ander land betaal je het buitenlandse tarief. Bekijk al onze tarieven onder de rubriek Kaarten en enveloppen.
Heb ik credits nodig om een postkaart via Mobile Postcard te sturen?
Je hebt geen credits nodig om een postkaart te sturen. Je kan ook per bestelling (1 postkaart of meerdere postkaarten) betalen. Je credits op voorhand kopen heeft wel voordelen:
  • Je wint tijd, want je hoeft niet postkaart per postkaart af te rekenen.
  • Je bespaart geld, want met credits kost je postkaart minder.
Moet ik op voorhand mijn bankgegevens invullen om een postkaart te maken?
Als je een postkaart maakt met de Mobile Postcard-app hoef je je bankgegevens nog niet in te vullen. Die hebben we pas nodig als je je gepersonaliseerde postkaart verstuurt of credits koopt.
Welke bankapplicaties ondersteunt de Mobile Postcard-app?
Je kan je fotokaart, videokaart of credits eenvoudig betalen via VISA, MasterCard, Bancontact (app of kaartlezer), bpaid of PayPal. Je kan je bestelling betalen op het moment dat je de postkaart(en) verstuurt. Of je koopt op voorhand credits. Met credits betaal je minder per kaart, het sturen gaat sneller en je kan meerdere postkaarten tegelijk versturen via de app.
Hoeveel kost het om een fotokaart of videokaart naar het buitenland te sturen?
Kijk op de website van Mobile Postcard voor de actuele prijzen. Je betaalt je postkaart bij de verzending of koopt op voorhand credits – daarmee verstuur je je postkaart goedkoper. Tarieven om een postkaart of videokaart naar het buitenland te sturen:
  • Fotokaart naar een buitenlandse bestemming: 1,5 credit.
  • Videokaart naar een buitenlandse bestemming: 2 credits.
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bedrijf?
Als je postkaarten maakt in de Mobile Postcard-app, kan je geen factuur krijgen voor je bedrijf. Dat kan wel als je promocodes koopt om cadeau te doen aan je klanten. Ontdek de mogelijkheden voor je zaak op de website.
Het lukt me niet om te betalen voor mijn postkaart. Wat doe ik?
Problemen met betalen liggen meestal aan:
  • De Internetverbinding: controleer of je internetverbinding sterk genoeg is en probeer het opnieuw bij een goede wifi of een sterk 3G- of 4G-netwerk.
  • Het besturingssysteem van je toestel: de Mobile Postcard-app werkt het best op de 2 recentste versies van iOS en Android.
Hoeveel kost een videokaart bij Mobile Postcard?
De kostprijs van een videokaart hangt af van de volgende factoren:
  • De verzendwijze van je videokaart: prior (volgende werkdag geleverd) of non-prior (binnen 3 werkdagen geleverd)
  • De bestemming van je videokaart: België of buitenland
  • Het aantal credits dat je op voorhand koopt. (Je kan ook gewoon één videokaart aanmaken en afrekenen.)
Door credits op voorhand te kopen betaal je ook sowieso minder dan je kaartjes apart af te rekenen. Bekijk al onze tarieven onder de rubriek ‘Kaarten en enveloppen’.
Op welke manieren kan ik een postkaart via Mobile Postcard betalen?
Je betaalt met VISA, MasterCard, Bancontact, bpaid of PayPal. Je kan je bestelling betalen op het moment dat je de postkaart(en) verstuurt. Of je koopt op voorhand credits. Met credits betaal je minder per kaart, het sturen gaat sneller en je kan meerdere postkaarten tegelijk versturen via de app. Als je een promocode hebt ontvangen, dan vul je die in nadat je het adres van de bestemmeling toevoegde.
Hoeveel credits heb ik nodig om een Mobile Postcard te sturen?
Dat hangt af van het type postkaart en de bestemming.
  • Non-prior fotokaart naar België: 1 credit
  • Prior fotokaart naar België: 1,25 credits
  • Fotokaart naar het buitenland: 1,5 credits
  • Non-prior Videokaart naar België: 1,25 credits
  • Prior Videokaart naar België: 1,5 credits
  • Videokaart naar het buitenland: 1,75 credits
Bekijk al onze tarieven onder de rubriek ‘Kaarten en enveloppen’.
Hoe snel na de betaling staan de credits in de Mobile Postcard-app?
Als je credits koopt voor gepersonaliseerde postkaarten, dan staan die direct in je app. Als je ze niet meteen ziet, sluit dan de Mobile Postcard volledig af en open de app opnieuw. Zie je je nieuwe credits nog altijd niet, dan log je uit en weer in met hetzelfde adres als waarmee je credits kocht.
Ik heb betaald, maar ik vind mijn credits niet terug in de app. Wat nu?
Als je credits koopt voor postkaarten, dan staan die direct in je app. Als je ze niet meteen ziet, sluit dan de Mobile Postcard volledig af en open de app opnieuw. Zie je je nieuwe credits nog altijd niet, dan log je even uit en weer in. Kijk na of de betaling is gelukt. En of je met het e-mailadres bent ingelogd waarmee je de credits kocht. Als je alles nakeek en je ziet de credits nog niet in de app, neem dan contact op met de Klantendienst.
Zijn er aparte tarieven voor ondernemers?
Voor ondernemers die postkaarten cadeau willen doen aan hun klanten is er Mobile Postcard Pro. Je klanten kunnen dan met een promocode een gratis kaartje sturen via de app. Of als je op een beurs staat, kan je bijvoorbeeld de bezoekers een kaartje naar iemand laten sturen.
Kan ik mijn postkaarten met een buitenlandse bankkaart betalen?
Je kan je postkaarten en credits met een buitenlandse bankkaart betalen.
Waar vul ik mijn promocode voor een Mobile Postcard in?
Je kan de promocode invullen nadat je je postkaart hebt aangemaakt en het adres van de bestemmeling hebt ingevoerd. Een promocode kan je enkel verzilveren als je een account hebt. Heb je een promocode ontvangen voor meerdere kaarten, dan dien je ze een voor een te verzenden.
Hoelang is de promocode geldig bij Mobile Postcard?
De geldigheidsduur van je promocode voor een gratis postkaart hangt af van de code. Als je code niet meer geldig is, krijg je een melding dat je promocode is verlopen.
Hoe krijg ik kortingen voor Mobile Postkaart?
Af en toe worden er promoties aangekondigd via e-mail of via pushmelding. Zorg ervoor dat je het ontvangen van pushnotificaties accepteert. Dit doe je via de instellingen van je smartphone of tablet, waar je aanduidt dat je “berichtgeving toestaat”. E-mails met kortingen of nuttige tips worden verstuurd op het e-mailadres waarmee je je inschreef. Zorg ervoor dat je voorkeuren voor e-mails zijn aangepast in Menu > Mijn account.