0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Wens- en postkaarten
Mobile Postcard
Hoe werkt het?
Mobile Postcard app
Account aanmaken
Betaling
Credits: saldo en aankopen
Videokaart
Er loopt iets mis
100
vragen
in de categorie
« Mobile Postcard »
Hoe kan ik contact opnemen met Mobile Postcard?
Hoeveel kost het om een postkaart te sturen vanuit het buitenland?
Mijn Mobile Postcard werd niet bezorgd. Waar is mijn postkaart?
Wat is het verschil tussen Mobile Postcard en MijnKaart?
Hoe weet ik of mijn postkaart is verstuurd?
Waar kan ik een klacht indienen als er iets mis is met mijn postkaart?
Worden mijn postkaarten met foto via Mobile Postcard prior of non-prior verzonden?
Heb ik credits nodig om een postkaart via Mobile Postcard te sturen?
Hoe download ik de Mobile Postcard-app?
Mijn Mobile Postcard is bezorgd met vertraging. Wat kan ik doen?
Kan ik instellen dat mijn postkaart pas over een week wordt verstuurd?
Hoeveel kost het om een fotokaart of videokaart naar het buitenland te sturen?
Werkt de Mobile Postcard-app op computer, tablet en smartphone?
Wat doe ik als de Mobile Postcard-app blokkeert of traag werkt?
Hoeveel credits heb ik nodig om een Mobile Postcard te sturen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mobile Postcard. Wat nu?
Hoelang blijven mijn credits geldig?
Kan ik de taal van de app veranderen?
Kan ik met Mobile Postcard dezelfde postkaart naar meerdere mensen versturen?
Hoe maak ik een postkaart via Mobile Postcard?
Waar vul ik mijn promocode voor een Mobile Postcard in?
Moet ik op voorhand mijn bankgegevens invullen om een postkaart te maken?
Ik ben vrij zeker dat mijn wachtwoord correct is, maar de Mobile Postcard-app geeft toch een foutmelding. Wat nu?
Wat is een videokaart?
Hoe snel wordt mijn gepersonaliseerde postkaart bezorgd?
Kan ik een wachtwoord instellen voor de app?
Welke bankapplicaties ondersteunt de Mobile Postcard-app?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bedrijf?
Kan ik in een Postkantoor terecht voor vragen over Mobile Postcard?
Kan ik bij Mobile Postcard inloggen met dezelfde gegevens als bij MijnKaart?
Kan ik mijn postkaart nog veranderen net na het verzenden?
Kan ik mijn postkaart online volgen via Track & Trace?
Ik heb betaald, maar ik vind mijn credits niet terug in de app. Wat nu?
Hoe verwijder ik bewaarde adressen in de Mobile Postcard-app?
Betaalt bpost mijn Mobile Postcard terug als die niet is aangekomen?
Kan ik mijn Mobile Postcard opnieuw sturen, bijvoorbeeld als de postkaart niet is aangekomen?
Kan ik een Mobile Postcard vanuit het buitenland versturen?
Het lukt me niet om te betalen voor mijn postkaart. Wat doe ik?
Kan ik tekst op de foto’s van mijn postkaart zetten?
Vanaf hoeveel postkaarten of credits krijg ik korting?
Kan ik een adressenlijst uploaden, zodat ik de adressen niet manueel hoef in te voeren?
Kan ik een Mobile Postcard ontvangen en sturen in de hele wereld?
Mijn Mobile Postcard kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?
Kan ik credits overzetten van de ene account naar de andere?
Kan mijn Mobile Postcard door bpost worden tegengehouden?
Ik vulde een fout adres in. Ben ik een credit kwijt?
Videokaart van bpost: hoe kan de bestemmeling mijn video zien?
Heb ik een account nodig om de Mobile Postcard-app te gebruiken?
Heeft de bestemmeling een QR-scanner nodig om de video te zien?
Hoe snel na de betaling staan de credits in de Mobile Postcard-app?
Hoeveel kost een videokaart bij Mobile Postcard?
Op welke manieren kan ik een postkaart via Mobile Postcard betalen?
Hoe ben ik er zeker van dat ik het juiste adres invul?
Hoe maak ik een account aan voor de Mobile Postcard-app?
Ik heb een Mobile Postcard-account maar kan niet inloggen.
Kan ik meerdere foto's op een postkaart of videokaart plaatsen?
Hoe print bpost mijn video op een postkaart?
Hoelang kan ik een verstuurde Mobile Postcard opnieuw verzenden?
Kan ik als bedrijf promocodes kopen om cadeau te doen?
Welke soort foto's mogen niet op een Mobile Postcard?
Waar vind ik mijn credits terug in de Mobile Postcard-app?
Hoe vul ik een retouradres in bij Mobile Postcard?
Hoeveel credits kan ik in 1 keer kopen?
Moet ik credits kopen als ik een kaart met foto wil maken via Mobile Postcard?
Worden de foto, video en tekst op mijn postkaart gecontroleerd voor verzending?
Zijn er aparte tarieven voor ondernemers?
Zijn mijn foto's beschermd via het portretrecht?
Ik ben door een fout in de app credits kwijt, wat nu?
Hoeveel tekst mag ik op een Mobile Postcard zetten?
Kan ik adressen bewaren in de Mobile Postcard-app?
Welke minimale kwaliteit moet mijn foto hebben om een mooie postkaart te maken?
Krijg ik een duidelijke preview van mijn postkaart om de fotokwaliteit na te kijken?
Hoeveel Mobile Postcards kan ik in 1 keer versturen?
Kan ik dezelfde kaart die ik naar veel mensen stuur, toch nog personaliseren?
Krijg ik mijn geld terug als mijn postkaart niet goed is van kwaliteit?
Welk besturingssysteem moet mijn smartphone minstens hebben voor de app?
Kan ik mijn postkaarten met een buitenlandse bankkaart betalen?
Kan ik verschillende postkaarten in 1 keer versturen en afrekenen?
Hoelang blijft de video van mijn videokaart beschikbaar?
Blijven wijzigingen bewaard als ik de app sluit?
Ik ben mijn smartphone kwijt, wat nu met mijn credits?
Wat zijn credits?
Hoe groot mag het videobestand zijn?
Kan ik mijn postkaart op een ander apparaat verder bewerken?
Verkrijgt bpost rechten op mijn foto(’s) als ik een Mobile Postcard verzend?
Hoelang mag mijn video zijn?
Kan ik de foto van mijn videokaart zelf kiezen?
Geeft de Mobile Postcard-app een melding als de kwaliteit van mijn foto’s niet goed is?
Op welke apparaten kan de bestemmeling de video van mijn videokaart zien?
Hoelang blijft mijn account actief?
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik mijn credits overzetten naar mijn nieuwe e-mailadres?
Wat zijn de voordelen van credits?
Hoelang is de promocode geldig bij Mobile Postcard?
Hoe krijg ik kortingen voor Mobile Postkaart?
Heb ik internet nodig om een postkaart te maken met Mobile Postcard?
Hoe weet ik of mijn Mobile Postcard is aangekomen bij de bestemmeling?
Kan ik zelf aanpassingen doen als de fotokwaliteit niet goed is?
De Mobile Postcard-app van bpost werkt met credits. Hoe werkt dat?
Hoelang blijft mijn gepersonaliseerde postkaart bewaard?
Word ik automatisch op de hoogte gehouden van updates van de app?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search