Ik ben vrij zeker dat mijn wachtwoord correct is, maar de Mobile Postcard-app geeft toch een foutmelding. Wat nu?
- Controleer of er geen typfouten staan in je wachtwoord én e-mailadres.
- Probeer verschillende combinaties. Misschien maakte je ooit een nieuw account aan met een ander e-mailadres. Of gebruikte je het e-mailadres van je partner, ouders of kinderen.
- Geen typfouten en het juiste e-mailadres? Vraag een nieuw wachtwoord aan in de app via Menu > Inloggen > Wachtwoord vergeten. Je krijgt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Raak je nog altijd niet ingelogd? Bel dan onze Klantendienst.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.