0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Wens- en postkaarten
Er loopt iets mis
Mijn post werd verkeerd geleverd
Mijn post werd te laat geleverd
Mijn post is beschadigd
Mijn post werd niet geleverd
18
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Ik ontvang mijn post gedeeltelijk of helemaal niet. Wat kan ik doen?
Mijn post wordt bezorgd maar niet in mijn brievenbus. Wat kan ik doen?
Ik ontving een brief van 2 maanden geleden. Hoe kan dat?
Wat als mijn brief niet wordt bezorgd?
Waarom kan mijn brief of kaart worden teruggestuurd?
Wat gebeurt er met mijn brief als ik het adres fout schreef of de bestemmeling is verhuisd?
Ik ontving een brief die al geopend is. Hoe kan dat?
Ik kreeg mijn brief terug omdat het adres niet klopt. Hoe weet ik of ik een juist adres gebruik?
Mijn brief is beschadigd. Wat is er gebeurd?
Ik frankeerde mijn brief onvoldoende en kreeg hem terug. Kan ik hem nog eens verzenden met extra postzegels?
Krijg ik een schadevergoeding als mijn priorzending niet de volgende werkdag wordt bezorgd?
Ik noteerde geen retouradres en mijn zending kan niet worden bezorgd. Waar gaat die post naartoe?
Mijn Mobile Postcard is bezorgd met vertraging. Wat kan ik doen?
Mijn Postogram is niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Mijn Mobile Postcard kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?
Mijn rouwbrieven zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn beschadigd bezorgd. Wat nu?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search