0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Een pakje verzenden
Zending in België
Zending naar het buitenland
Er is een probleem
68
vragen
in de categorie
« Een pakje verzenden »
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Welke douanedocumenten vul ik in voor een pakje naar het buitenland?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Wat mag ik niet verzenden met bpost?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Mijn bestemmeling heeft het pakje van bpost geweigerd. Wat nu?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Wanneer betaal ik douanekosten voor een pakje?
Mijn pakje is onterecht teruggestuurd naar mij. Wat nu?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Wat als mijn pakje te laat geleverd werd bij mijn bestemmeling?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Wat is een HS-code?
Wat zijn de mogelijkheden om de inhoud van mijn pakje te beschermen?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Hoe verzend ik mijn pakje aangetekend?
Ik heb een pakje verzonden. Hoe ontvang ik een betalingsbewijs of factuur?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Hoe groot of zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Vind ik in een Postkantoor of PostPunt alles om mijn pakje te verzenden?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Hoe kan ik als afzender mijn pakjes op zaterdag of zondag laten leveren?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Waar geef ik mijn pakje af?
Bestaat er een voorgefrankeerde doos om pakjes naar het buitenland te verzenden?
Waarom maak ik het best een account aan ?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Hoe weet ik of de inhoud van mijn pakje intact is gebleven?
Hoe en waar maak ik een verzendetiket aan?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?
Kan ik een garantie nemen op een retourzending?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search