0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post doorsturen of bewaren
Mijn bedrijf verhuist
Post doorsturen bij tijdelijke sluiting
Post bewaren bij tijdelijke sluiting
31
vragen
in de categorie
« Post doorsturen of bewaren »
Mijn bedrijf verhuist. Hoe laat ik mijn post doorsturen?
Hoe activeer ik mijn contract met de Verhuisdienst?
Welke documenten heb ik nodig om de post van mijn bedrijf te laten doorsturen?
Mijn bedrijf sluit tijdelijk vanwege vakantie. Kunnen we onze post tijdens die periode tijdelijk laten doorsturen?
Kan ik mijn contract met de Verhuisdienst verlengen? Zelfs als de einddatum al is gepasseerd?
Waar vind ik mijn contractnummer?
Wat zijn de tarieven van de Verhuisdienst voor bedrijven?
Hoeveel kost het om de post van mijn bedrijf tijdelijk te bewaren?
Hoe sluit ik als bedrijf een contract Tijdelijke Bewaring?
Wat kan ik aanpassen in mijn contract met de Verhuisdienst?
Ik heb de Verhuisdienst niet meer nodig. Kan ik mijn contract vroegtijdig opzeggen
Welke post stuurt de Verhuisdienst door?
Mijn bedrijf verhuist. Hoe moet ik dat aan bpost doorgeven?
Moet ik mijn adreswijziging aan al mijn contacten en leveranciers doorgeven?
Kunnen we de start- en einddatum van het contract met de dienst Tijdelijke Bewaring kiezen?
Kunnen we de start- en einddatum van het contract met de Doorzenddienst kiezen?
Kan ik de Verhuisdienst gebruiken om post te digitaliseren?
Ik krijg nog post van het bedrijf dat vroeger onze kantoren huurde. Wat nu?
Ik heb geen code in de bus gekregen om mijn contract te activeren. Wat nu?
Mijn bedrijf heropent in het midden van de week. Kunnen we de post vanaf die dag afhalen?
Ik heb een contract met de Verhuisdienst, maar mijn post wordt niet doorgestuurd. Wat gebeurt er?
Kan ik de post van mijn bedrijf laten doorsturen naar een Postbus?
We hebben nog een oud contract met de Verhuisdienst. Kunnen we dat opnieuw activeren?
Mijn bedrijf verhuist naar het buitenland. Kan ik de Verhuisdienst gebruiken?
Het contract met de Doorzenddienst is afgelopen, maar mijn post wordt nog altijd doorgestuurd. Wat moet ik doen?
Mijn bedrijf heeft verschillende namen. Hoe zorg ik dat de post op al die namen wordt doorgestuurd?
Mijn bedrijf heropent in het midden van de week. Kan het tijdelijk doorsturen van onze post die dag stoppen?
Wat is de minimum- en maximumduur van een contract met de Verhuisdienst?
Maar enkele diensten/afdelingen van mijn bedrijf verhuizen. Hoe beperk ik het contract tot die diensten?
Ik krijg geen post meer. Hoe ga ik na of een derde zonder mijn medeweten een contract met de Verhuisdienst heeft afgesloten?
Krijg ik een brief op het einde van mijn contract met de Verhuisdienst?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search